BIOBAZA PROIZVODI ZA SUNČANJE

08:09:00

Išla sam za vikend malo na more, posjetiti sestru, okupati se i razgledati! Bili smo u Rijeci, Kostreni i u Baškoj na Krku, ali o tome ćemo u postu namjenjenom za putovanje.
Kupila sam Biobazin DRAY SUNING OIL, a u Budiin časopisu sam dobila tester za AFTER SUN BODY-YOGHURT.

BIOBAZA DRAY SUNING OIL

Imala sam priliku na početku ljeta koristiti u obliku pekmeza za mazanje i bila sam zdovoljna, ali moram reći da me je ulje posebno oduševiolo.
Razlog tome je što se brzo upija, ne ostavlja mrlje i brzo se tamni. To je sve što možete očekivati od jednog proizvoda i ne možete reći da niste u potpunosti zadovoljni. Ulje je definitivno ispunilo sva moja očekivanja, što se tiče reakcije na kožu i tamnjenja. Po slikama vidim da su žene, djevojka poludile za uljem i da ga zasigurno ćeka blistava budućnost. Svaka čast Biobazinom timu jer su im proizvodi zaista za 10! Sve što izađe iz njihovog labaratorija zaista je nevjerovatno za kožu.

Biobaza Dray Suning Oil  bogato je karotenoidima iz ekstrakta mrkve i oraha iz domaćeg uzgoja.
U sastavu su također još ulja kao što su argan, makadamija, lješnjak, neven. Ulja pogoduju vlažnosti kože koja bude meka i elastična nakon korištenja.

UPORABA: Nanjeti na suhu i čistu kožu prije izlaganja suncu.

UPOZORENJE je očito. Ne sadrži zaštitni faktor, pa se stoga ne preporuča dok vaša koža ne poprimi preplanuli ten ili je prirodno tamna.

INGREDIENTS/SASTOJCI: PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (ALMOND) OIL, COCOS NUCIFERA OIL, CORYLUS AVELLANA SEED OIL, ARGANA SPINOSA KERNEL OIL, OLEA EUROPAEA OLIVE (OLIVE) FRUIT OIL, CORYLUS AVELLANA SEED OIL, BETA-CAROTENE HELIANTHUS ANNUUS FLOWER OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, DAUCUS CAROTA SATIVA EXTRACT, ANIBA ROSAEODORA WOOD OIL, TOCOPHRYL ACETATE, CAPRYLYL GLYCOL, CYMBOPOGON MARTINI (PALMAROSA) OIL, JUGLANS, REGIA (WALNUT) SEED OIL, GERANIOIL, LINALOOL, LIMONENE, CITRONELLOIL, BENZYL BENZOATE, FRANESOL.



BIOBAZA AFTER SUN BODY JOGHURT

Koristila sam tester od 30 ml, ali svakako ću sad za tjedan dana kad opet budem išla, kupiti cijeli. Bez imalo lažne skromsnoti reći ću da je meni savršen. Hodala sam dugo po Suncu, ne pocrvenim, ali mi se koža nadraži. Jogurt je hidratizirao i nahranio moju kožu, a da ne kažem da božanstveno miriši.
10 +

Bogata formula  prirodnih sastojaka intezivno vlaži suncem isušenu i nadraženu kožu. Daje vlažnost i hrani ju, čineći ju svilenskastom i mekom. Ekstrakt zelenog čaja, ulje avokada i sok od aloe vere podupiru obnovu kože. Obogaćena je jogurtom, blagotvorno djeluje  na suncem iritirani i nadraženu kožu , ima svojstvo laganog hlađenja i svježine.

UPORABA: Nanjeti na čistu i suhu kožu nakon izlaganja suncu.

UPOZORENJE: Čuvati izvan dohvata djece i izbjegavati kontakt s očima.

INGREDIENTS/SASTOJCI: AQUA, BUTYROSPERMUM PARK, (SHEA BUTTER) FRUIT,ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, THEOBROMA CACAO SEED BUTTER, SORBITOL, CETEARYL, ALCOHOL, OLEA EURUPAEA (OLME) FRUIT OIL, TRITICUM VULGARE GERM OIL, CARBOMER, , PERSSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, CETEARYL, ISONONAOATE (AND)CETEARETH-20 (AND)CETEARYL ALCOHOL (AND) GLYCERYL STEARATE (AND) GLYCERIN (AND) CETEARETH 12, AND CETYL PALMITATE CAPRYLYL GLYCOL, PANTHENOL, SODIUMHYDROXIDE, ALLANTION, YOGURTH, CHAMOMIL, LA RECUTITA FLOWERV EXTRACT, FRAGRANCE
                                                               (preuzeto sa: zena.hr)


Sve u svemu, sunčanje može biti radost ako pazite u kojem vremenu se izlažete i ako pravilno tretirate svoje tijelo. :)

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images