OBIČAJI

11:30:00

Hej ljudi,

nedjelja je dan za obitelj, ljubav i zajedništvo. U cilju zaokruživanja tog divnog značenja odlučila sam začiniti stvar sa postovima o običajima.

ZAŠTO OBIČAJI?

Živimo u razdoblju kada premalo vremena posvetimo njegujući nešto što je dio države, grada, sela i mjesta u kojem živimo. Običaj nije samo puka riječ, to je ona uzrečica koja je oduvijek povezivala ljude, isticala vrijednosti i ukorjenjivala se u duše ljudi koji su kročili kroz ovaj svijet.
To je jedna od onih tema koje me zanimaju, a ne znam puno o tome. Voljela bih malo više upoznati lijepu našu upravo kroz njih. Nadam se da će moja misja uspjeti i da ćete me u tome podržati šaljući priče iz svih krajeva. Zanimaju me kutevi ove zemlje koje još nisam vidjela, običaji za koje nikada nisam čula i priče koje nas sve povezuju u jednu veliku zajednicu. Bake i djedovi su nam ukorjenile baštinu u srca, vrijednosti i sve ono što nas je povezivalo sa tim svijetom. Hajdemo njima pokazati da cijenimo i volimo ono što su stvarali, njegovali pa i ostavili iza sebe.

KAKO POMOĆI U POVEZIVANJU OVE RUBRIKE ?

Prvo ću se osvrnuti na to da mi je jasno da nemate vremena ili da imate pametnijeg posla od ovoga, ali bilo bi mi izuzetno drago kada bi se što veći broj Vas odazvao i javio sa svojom pričom. Sigurna sam da svi imate barem jednu. Možda ste vlasnik riznice prekrasnih fotografija i uspomena koje će zaokružiti ovaj koncept.

Mislim da će ova rubrika unijeti toplinu u naša srca, povezati nas, a i naučiti  nečemu novom. Stoga, od sada bi bilo lijepo uz šalicu kave ili čaja prenijeti emociju na nekoga.

S obzirom da se bliži došašće i Božić, slobodno gledajte u tom smjeru pisanja. Starinski recepti, način obilježavanja bitnih datuma oko Božića, što čini Božić u vašem mjestu toliko posebnim? Što se promjenilo u odnosu na prije? Pregršt je tema koje bi mogli načeti upravo uz Božićnu čaroliju.

Javiti mi se možete na mail: iherceg1305@gmail.com ili putem facebooka i instagrama!




Ugodan ostatak večeri :)

Pusa od "Moje note i moj svijet".

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images