FAVORITI U LISTOPADU

12:00:00

Hej ljudi,


Sa ranim buđenjem rijetko kada pogriješimo. Ostane nam dovoljno vremena da izvršimo obaveze i startamo kvalitetno. Današnji post neće biti samo o klasičnim kozmetičkim favoritima već i o random stvarima koje sam sa veseljem najviše koristila ovaj mjesec. Čisto malo da pobliže vidite moju rutinu. Kozmetičkih favorita će biti malo, jer nisam puno toga novoga kupovala, tako da sam izdvojila samo sitnice koje sam baš koristila, a oduševile su me. Krenimo:

KOZMETIČKI FAVORITI:



NIVEA CARING MICELLAR WATER

Što se tiče iskustva sa micelarnima, ja nisam mjerodavna da bih Vam mogla reći koja je bolja od koje. Zašto? I sami znate da se nešminkam svaki dan. Ako i nanosim šminku nema je puno. Ima puno beauty blogerica koje se predivno šminkaju i kojima micelarna vodica zaista pomaže, pa pobliže znaju odrediti razliku. Meni ona služi umjesto tonika, jer je blaža i ne isušuje mi kožu, a ukloni mi eventualnu nečistoću na licu. 

Ova nova Niveina micelarna je pogodna za sve tipove kože, dosta je lagana i ne isušuje ju. To je razlog zašto je u mojim favoritima. 
Nježno uklanja šminku, dubinski čisti i hidratizira kožu.

Svoju sam kupila u dm-u. Postoji i veće pakiranje.



AFRODFITA ARGANOVO ULJE

Ovaj mjesec sam ga dosta koristila u odnosu na prije, jer se znalo desiti da sam ulja zaboravljala nanositi na kosu. Arganovo ulje od Afrodite čini moje vrhove svilankastim i mekanima na dodir. Proizvod mi odlično služi, a i miriše fantastičnoo.

Radi se o mješavini prirodnih ulja argana, makadamije i kokosa. Obnavlja vrhove kose, štiti i njeguje.

Kupila sam ga u dm-u.



OLIVAL-PILING ZA LICE SA ULJEM SMILJA

Olivalovom pilingu sam pisala posebnu recenziju jer je zbilja moj favorit. Piling za njegu i čišćenje koji učinkovito odstranjuje nečistoće i odumrle stanice. Nježan je za kožu ,a lice bude meko i mirisno kao bebina guza.  Ako Vas detaljnije zanima link je ovdje: http://mojenoteimojsvijet.blogspot.hr/2016/10/olival-recenzija.html

Ulje smilja, koštice masline i marelice nepogrešivi su čimbenici koji ovaj piling čine prepoznatljivim.



 S-HE LAKOVI

Po fotografijama znate da u zadnje vrijeme eksperimentiram sa manikurom. Prije jedno mjesec dana sam nabavila dva laka, koja najčešće koristim kao baze u svim varijantama.

Radi se o S-he PERFECT NUDE I GEL-LIKE"N ULTRA STAY.  Meni su odlični, traju mi neka 3-4 dana nakon čega najčešće promjenim lak ili malo ih pustim da se odmore.




NAJDRAŽE STVARI


1. ALOE VERA

Zaželjela sam ju imati pa sam je dobila presađenu od drage osobe. Jako joj se veselim i gledam je često, tako da se definitivno može naći među favoritima. Ponekad treba izdvojiti i one stvari koje nas doista ispunjavaju i čine naš dom posebnim mjestom.

2. NOTEBOOK-MARKER

"Yo pienso en ti2 mi pravi društvo na predavanjima i moj je saveznik kojeg sam odabrala u listopadu. Kupljen je u Algoritmu i stane u svaku torbu. Veselila sam se predavanjima, a pribor je moja slabost od početka školskih dana.

3.NARUKVICA -MADE WITH LOVE BY M

Dobila sam ih 3, i ponekad izmjenjujem pa nosim samo jednu. Predivne su mi i često ih nosim Ovog mjeseca ova narukvica je bila ona koju sam najviše nosila. Ako Vas zanima tko radi narukvice nađite na instagramu @madewithlove_by_m.

4.CHOCKER-GLOSS DESIGN

Otkad sam dobila ovaj lančić ili kako se popularno zove Chocker ne odvajam se od njega. Laska i mojoj novoj frizuri tako da dajem čistu peticu. Gloss Design nakit možete pronaći na stranicima:
Facebook:  Gloss Design 
Instagram:https:@glossdesigns

5. VINTAGE NOTEBOOK-FRANCE

Kupljen je u Algoritmu i odabran za dnevnik. Obožavam ga i baš je po mome ukusu. Mislim da je koštao nekakvih 80 kn što i nije malo, ali toliko mi je drag da mi nije žao niti jedne kune. Sve uspomene koje bilježim zaslužuju ovako prekrasne korice. Još uvijek sam jako sretna što sam ga kupila.

To je sve od mene, želim Vam divan ostatak dana!

Pusa od "Moje note i moj svijet"


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images