PREGLED RUJNA!

09:25:00

Bok ljudi,


Ove vjetrovite, sunčane subote osvrćem se na mjesec rujan. Kažu da je dobro sagledati sve iz bliže prošlosti kako bismo mogli hrabro naprijed. U potpunosti se slažem jer mi uvijek pomogne da ispravim neke pogreške i uvidim dijelove se mogla više truditi. Dok se meni misli roje u glavi nadam se da uživate u nekom obiteljskom druženju, možda izletu ili uživate pa ćete navečer van. Krenimo mi:

ZDRAVLJE

S tim djelom nisam nikako zadovoljna u posljednjih godinu dana. Ruku na srce uvijek se možemo više truditi i dati sve od sebe, ali nas ponekad sputavaju neke druge okolnosti oko nas. Danas dosta ljudi ima problema s nekim djelom zdravlja. Sve se zapravo odvija oko toga kako Vaš organizam upija iz okoline. Stres nas može odvesti u krive smjerove i napraviti od nas nešto sa čime se još nismo susreli, Za nositi se s time potrebno je puno ulaganja, vremena, ali ponajviše rada na svom unutarnjem zadovoljstvu. Uz samopouzdanje i one fizičke promjene lakše su savladive. Kako god, eto, mogu reći da ovaj mjesec to nije bilo u prvom planu. Nadam se da ću za sljedeći moći reći nešto ljepše.

LJUBAV

Na tom polju ide dobro, stvarno se ne mogu požaliti. Čovjeku jedino i najviše fali više vremena provedenog zajedno. Sve te obaveze i stiska, ponekad nas jednostavno koštaju. Proveli bismo više vremena s ljubavi i bližnjima. Uspjeli smo ovaj mjesec u Rijeku sa sestrom i zbog toga sam jako sretna. Jednostavno odmoriš dušu i srce i vratiš se bogat za nove uspomene.

PRIJATELJSTVO

Ovaj mjesec na tom polju je zatišje. Moram priznati da sad dok sam imala jako važan odlučujući ispit uopće nisam išla ni na kave ni nigdje. No listopad će biti vrijeme za ispraviti to koliko god mogu. Bila bih sretna kada bih mogla neka mjesta podsjetiti po Zagrebu koja imam u planu, kao i otići na neke sadržaje.

BLOG I INA DESIGN

Vratila sam se pisanju nakon pauze od 3 tjedna. To je ono što me jako veseli. Sljedeći tjedan planiram još više nadoknaditi. Zadovoljna sam sa svime, ali se planiram upustiti u još neke dorade.
Ina Design je imala dosta veću pauzu, ali sam se vratila s nečim novim. Ako Vam se bude dalo uvijek možete svratiti. 



Novo na Ina Design :)

NAJSRETNIJI TRENUTCI

Odlazak sestri u Rijeku i druženje s njih dvoje je neprocjenjivo. Dijelili smo neke uspomene i vidjeli neka nova mjesta.Drugo je trenutak kada sam prošla ispit kod profesora koji je grrrrrr. Odlučujući trenutak i velikooo olakšanje. 
To su nekako dva  najljepšaaaaaa. 

NEUGODNJACI

Izdvojila bih dva. Prvi je nesporazum s profesoricom s faksa koja mi nije htjela priznati jednu ocjenu jer je bila uvjerena da to tako ne ide. Jako sam se suzdržavala da svašta ne izgovorim. Dvaput sam se vratila na faks i eto, uspjela sam riješiti problem. Vrlooo neugdona situacija. Drugi je bio jučer. Predstavnik stanara mi zvoni na vrata dok sam usisavala. Doslovno je sjeo na zvono. I kaže mi kako stvaram buku, te da ga ljudi zovu da im to smeta. Hallooooo. Ok, bilo je 16:15, trebala sam možda pričekati do 17. Ali ljudi moji svi to rade okolo mene i sad se mene dolazi opominjati. To je drugi put u 6 mj. Očito mladi stanari smetaju. Nepravedno je jer se nitko ne drži ničega, a ja trebam hodati kao po jajima, e pa neće ići. Naravno, nije prvi put, prije pola godine isto, samo drugačiji motiv. Treći put ako mi dođe, baš da vidim tko se žali, pa ću početi i ja. Uvijek sve nastojim mirno, razumno i dobro. Ali s današnjim ludim svijetom se teško nositi na takav način. 

OSTALO

Vratila sam se pisanju dnevnika. Shvatila sam da mi on pomaže da se oslobodim stresa i pročitala da je to vrlo učinkovito, a da ne kažem da sam se još prije uvjerila u to. Par knjiga čekaju na red u listopadu, jedva ih čekam pročitati. 
U kinu smo pogledali dva filma. "Sully" prema istinitom događaju koji sam opisala u prošlom postu i "Drugo stanje Briget Jones" Hahahah znate da sam ga na ovaj drugi jedva nagovorila.



To bi bilo sve, mogla bih još svašta napisati, ali najbitnije sam prošla. 

Sutra čitate o favoritima u rujnu.

Pusa od "Moje note i moj svijet"


You Might Also Like

1 komentari

  1. Pozdrav!
    Sviđaju mi se tvoji postovi i rado te čitam iako sam te tek nedavno otkrila na Instagramu :)
    Bilo bi super kada bi pisala malo više o sebi ili napravila neku vrstu Q&A-a, gdje bi te mogli ispitati nešto što nas zanima a ti ne spominješ kroz svoje postove. Mene recimo zanima više o tebi i tvom privatnom životu kako bi te bolje upoznala i približila ti se. Skužila sam kako student te živiš u iznajmljenom stanu s dečkom i svidjeli su mi se tvoji postovi o uređenju stana koji je iznajmljen jer i sama živim u takvom, a znamo da je u takvim stanovima teško raditi neke velike promjene jer nisu naši :) Nadam se da će biti još postova na tu temu!
    Čitamo se i dalje i veliki pozdrav!!! :* :*

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images