KRATKI I SLATKI IZLET

11:33:00

Bok ljudi,

Vraćam se pisanju! Jučer mi se dogodilo nešto jako lijepo zbog čega sada bezbrižno nastavljam dalje. Inspiracije ne fali, idemo punom parom dalje. Danas ću opisati mali izlet koji se desio u vremenskom periodu od 21 do 22. rujna. Bilo je to planirano s obzirom da je sestri 25. rujna bio rođendan. Krenimo:

1.DAN BAKAR, CRIKVENICA, RIJEKA

To jutro morala sam do Petrinje obavit nešto na faksu. Teško mi je palo što ne možemo krenuti ranije, ali obaveze su obaveze. Nakon toga smo krenuli autocestom prema Rijeci, oko nekih 10:15 h. Tamo smo bili oko 12:15. Dočekala nas je sestra koju smo obradovali za rođendan. Volimo jako otići k njoj kad god za to imamo priliku. U kratkim crtama smo se dogovorili kuda ćemo i onda krenuli put Bakra.

BAKAR

Bakar se nalazi na brežuljku sjeverozapadnog djela bakarskog zaljeva. Okružen je brdima koje dosežu 300 m visine što ga čini vrlo šarmantnim i naizgled divnim. Nakon što smo ga posjetili pročitala sam neke povijesne činjenice na portalima i Wikipedii, pa ću Vam ostaviti link ispod galerije slika. Grad me oduševio. Vrlo je blizu Rijeke,a nikada nismo navratili do njega. Pun je šarmantnih uskih ulica iz koje izvire dašak povijesti. Znate da volim povijesna mjesta i sve što ima veze sa prošlosti. Volim znati da su negdje stoljećima hodale duše. Ostaci nam govore koliko smo mali, a opet toliko veliki da imamo čast hodati stopama naših predaka. Prošetali smo po gornjem dijelu grada gdje su nastale prekrasne fotke iz kojih vrišti život. Iz svake fotke se može izvući citat, metafora, motivacija. Ne samo da je oduševio mene, nego sestru i dragog.
Nismo pili kavu u Bakru, nismo se zaustavljali nigdje, odlučili smo ga istražiti koliko možemo kao i ostaviti nešto za sljedeći put.

FOTOGALERIJA:

Pogled na Bakar :)

Pogled na rivu :)

Arhitektura koja očarava :)

Ruže u Bakru :)

Svakodnevni životni prizori :)

Šetnja u Bakru:)


Najljepša ulica:)

Turska kuća

Brodovi i more

Kaštel

izvori čitanja
Wikipedia-Bakar
http://www.bakar.hr/

CRIKVENICA

Nakon Bakra sljedila je Crikvenica. Tamo smo uživali uz šetnju plažom. Stali smo u kavanu "Toš" gdje imaju odlične kolače i kavu. Uživajte u fotkama.

Kavana "Toš"
Mislim da je neka vrsta Rafaelo čokoladne i Kinder bueno.

Divno kamenje koje sam ponijela kući.

 Plaža
Plaža2

Predivan pogled :)

Nakon Crikvenice koja mi je bila divna, otišli smo nazad u Rijeku. Šetnja, Mcdonals, Tower centar, pa kino. U kinu smo gledali "Sully" koji je snimljen prema istinitom događaju. Radi se o biografiji- drami koju zbilja vrijedi pogledati. Uloge tumače Tom Hanks, Aaron Eckhart i mnogi drugi. Radi se o prisilnom slijetanju aviona u rijeku Hudson, 15.siječnja 2009. godine u kojem je svih 155 putnika ostalo živo. Cijeli scenarij i tijek odvijanja vrlo je vjerodostojno prikazan u filmu.

DRUGI DAN-RIJEKA RABAC

Dok je sestra radila mi smo imali đir po Rijeci. Popili smo kavu, prošetali ulicama i bili malo na rivi. Uvijek se divim Rijeci, a s dragim mi je poseban doživljaj. Rijeka je osim Zagreba i Zadra jedan od gradova gdje bih definitivno mogla živjeti.

FOTOGALERIJA

Pogled na dušu grada kroz moje oči.

Korzo

Lokoti ljubavi


 Divan pogled:)

Prekrasan sunčan dan:)

Stavila bih još hrpu slika, ali naravno da ne mogu sve pa sam izdvojila najdraže.

Nakon Rijeke slijedio je Rabac. Prvi put smo bili i fantastično mi je. Još me ništa u Istri nije razočaralo.Uvijek idemo negdje gdje naši koraci još nisu istraživali. 

RABAC

Rabac je naselje u Istarskoj županiji. Nalazi se uz Kvarnerski zaljev, blizu Labina. Turističko je mjesto koje je nekad u 19. st bilo malo ribarsko selo. Kad smo bili još uvijek je bilo turista, ali mirnoća nadolazeće jeseni se osjetila u zraku. Prekrasno mjesto. Posebno je baš po tome što se nalazi u zaljevu. Pojeli smo sladoled koji mi se svidio i prošetali.

FOTOGALERIJA


 Rabac ima svoje čari :)

 Ice&Cream


Savršeni pogled



To bi bilo sve od mene. Slatkoća uspomena dočarana na slikama. Prirodne ljepote naše domovine zabilježene u mapi. Pogled će mi se sjetno vračati na njih. Nisam ona koja zaboravlja uspomene i fotografije.

Nadam se da će Vam se svidjeti post!
Slobodno recite dojmove :)

Pusa od "Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images