LOUISE L.HAY "ŽIVITE SRETNO SADA I OVDJE" 3.

08:01:00


Pozdrav ekipa! Na redu je 3. dio posta o knjizi "ŽIVJETI SRETNO SADA I OVDJE", a ujedno i zadnji dio. Puno razmišljam o tim svim segmentima i mislima koje me znaju odvući nazad u neki nemir i nelagodno stanje. Afirmacije su mi definitivno pomogle donjeti ravnotežu i sretan ishod. Živimo u svijetu u kojem ljudi isisavaju energiju i pozitivu iz nas. I sama sam ovih dana u nekakvom vrtlogu ljudskih nemira i nepodobština, pa mi treba i vremena i energije da se pozitivno umirim. Iako zagovaram pozitivan način života i sama sam samo čovjek! I meni s vremena na vvijeme netko zna pokvariti raspoloženje ili nakupiti tugu. Isplačem se, izbacim iz sebe, otjeram od sebe, dignem glavi i nastavljam dalje pozitivno. Jednostavno ne dam da me negativizam dugo okupira. Louise L. Hay kao životna trenerica u svojim knjigama govori upravo o tome.

Prva dva djela možete pronaći na blogu, a mi idemo dalje:

6. AFIRMACIJE KOD OVISNOSTI

"Nijedna osoba, mjesto ili stvar nemaju moć nada mnom. Ja sam slobodan/slobodna. "

Popis najčešćih ovisnih misli: Želim da bol odmah prestane
                                           Pušenje cigareta smanjuje mi stres
                                           Ne mogu prestati žderati
                                           Ovisnik/ovisnica sam o kockanju
                                           Težim savršenstvu
                                           Ovisnik sam/ovisnica o kupovanju

Ovisničkim ponašanjem dodatno kazujemo "Nisam dovoljno dobar/dobra" Takvim ponašanjem zapravo nastojimo pobjeći od sebe i stvarnih problema. Najčešće bježimo od kontakta s vlastitim osjećajima. Nešto u što vjerujemo, što pamtimo, kažemo ili kako postupamo suviše nam je bolno da bismo to analizirali, pa se radije predamo, opijamo, postanemo seksualni ovisnici, uzimamo drogu, trošimo nepsotojeći novac i skloni smo nezdravim ljubavnim vezama.
Prvi korak koji možete postići kod ovisnosti je priznati sami sebi da imate problem i osvjestiti činjenicu koja vas je dovela do problema s ovisnošću. Iskustvo sa ovisnicima pokazuje da oni najčešće mrze vlastitu osobnost. Ništa si ne opraštaju, kažnjavaju se iz dana u dan. Razlog tome je što su najvjerovatnije kao djeca usvojili zamisao kako nisu dovoljno dobri, da su loši i da zaslužuju kaznu. To je dubok korijen problema koji se mora postupno rješavati. Veliki korak je početi osjećati iskrenost prema samome sebi, oprostiti si, osjećati ljubav i vjerovati da će stvari izaći na bolje. Od toga postoji veliki strah, ali isplati se ići prema tom cilju. U knjizi su navedene vježbe koje Vam mogu pomoći da odete korak dalje i napokon napravite nešto na sebi.

Umjesto: "Želim da bol odmah prestane" -misli- "Opušten/a sam"
              "Pušenje cigareta smanjuje mi stres" -misli- "Stresa se rješavam dubokim disanjem"
              "Ne mogu prestati žderati"- misli- Hranim se vlastitom ljubavlju
              "Ovisnik/Ovisnica sam o kockanju" -misli- "Otvorena sam prema unutarnjoj mudrosti"
              "Težim savršenstvu"-misli- "Otpuštam to smiješno uvjerenje. Dobra san takva kakva jesam"
              "Ovisnik sam/ovisnica o kupovini"-misli- "Spremna sam stvoriti nove misli o sebi i životu"

AFIRMACIJA ZA OVISNIKE

Jedno sam sa Životom i sve u Životu me voli i podržava. Stoga odabirem imati visoko mišljenje o sebi i cijeniti sebe. Volim i poštujem sebe u svakom smilsu.. Ja nisam moji roditelji niti živim po ovisničkim obrascima koje su oni možda imali. Bez obzira na svoju prošlost, sada, u ovom trenutku, odabirem riješiti se samokritike te volim sebe i odobravam svoje ponašanje. Ja sam jedinstvena osobnost i uživam u tome tko sam. Dobra sam i draga osoba. Ovo je istina mog postojanja i prihvaćam je kao takvu. Sve je dobro u mom svijetu.

7.AFIRMACIJE ZA OPRAŠTANJE

"Oprošteno mi je i slobodan/slobodna sam"
Popis negativnih misli: Nikad im neću oprsotiti
                                 Neoprostivo je ono što su učinili
                                 Uništili su mi život
                                 Moraju mi se najprije ispričati
                                 Ja sam u pravu, a ne oni
                                 Ne moram nikome ništa oprostiti

Opraštanje je za mnoge ljude jedan jako zahtjevan zadatak.
Svi mi moramo poraditi na opraštanju. Svaka osoba koja ne supijeva voljeti sebe blokirana je baš na tome planu.
Opraštanje otvara naša srca za ljubav. Postoje mnogi ljudi koji godinama nešto zamjeraju jedni drugima i nisu u stanju oprostiti i izdignuti se iznad toga. To se naziva zatvorom pravedničkog gnjeva. Opterećeni smo s time da budemo u pravu. No tako nikad istinski nećemo biti sretni.
Najčešće nakon ovakvog teksta ljudi pomisle: "Ali vi ne znate što su mi oni učinili, to je neoprostivo" Nespremnošću za oprost, sami sebi nanosimo zlo. Morate naći unutarnju snagu u sebi i misliti na to, kako svatko postupa onako kako zna i umije. Mnogi od onih koji su Vas zlostavljali ili vrjeđali su najčešće bile žrtve toga u djetinjstvu. Vjerujte mi tko god Vas povrijedi i sam na kraju pati zbog toga, vrati mu se to. Vi jednostavno oprostite, za svoju dobrobit i mir koji Vam ne može nitko kupiti.

 UMJESTO: "Nikad im neću oprostiti " mislite "Ovo je novi trenutak. Slobodno opraštam"
                    "Neoprotivo je to što su mi učinili" "Spreman/Spremna sam nadvladati vlastita ograničenja."
                    "Uništili su mi život" "Preuzimam odgovornost za vlastiti život. Slobodan"Slobodna sam."
                    "Moraju mi se najprije ispričati" "Moj duhovni razvoj nije ovisan o drugima."
                    "Ja sam u pravu, a ne oni" " Ne postoji krivo i pravo. Neću više osuđivati"
                    "Ne moram nikome ništa oprostiti" "Moćno je oprostiti i otpustiti"

AFIRMACIJA ZA OPRAŠTANJE

Jedno sam sa Životom i sve u Životu me voli i podržava. Stoga polažem pravo na otvoreno srce ispunjeno ljubavlju. Svi mi postupamo najbolje što možemo u određenom trenutku, pa se to odnosi i na mene. Prošlost je ostala iza mene i ne može se promijeniti. Ja nisam moji roditelji, niti imam njihova ograničenja. Ja sam jedinstvena osobnost i odabirem otvoriti vlastito srce te omogućiti ljubavi, suosjećanju i razumjevanju da ispere sve uspomene na povrede iz prošlosti. Slobodna sam  biti sve što mogu biti. To je istina mog bića i ja je kao takvu prihvaćam. Sve je dobro u mom životu.

8.AFIRMACIJA ZA POSAO

"S radošću izražavam svoju kreativnost i prihvaćam da me drugi cijene"

Popis negativnih misli: Mrzim svoj posao
                                 Posao mi je suvišne stresan
                                 Na poslu me nitko ne cijeni
                                 Svi od mene previše očekuju
                                 Nemam priliku za napredovanje
                                 Moj posao nije dobro plaćen

Treba razmotriti način na koji razmišljamo o poslu. Naša radna mjesta i poslovi koje obavljamo odražavaju koliko po vlastitoj procijeni vrijedimo i koliko pridonosimo svijetu u kome živimo. Na jednoj razini, posao je razmjena vremena i usluge za novac.
Važna je vrsta posla s kojom se bavimo, jer je svatko od nas jedinstvena osobnost. Želimo imati osjećaj da smo u nekoj mjeri korisni ovom svijetu. Imamo potrebu izraziti vlastitu nadarenost, inteligenciju i kreativne sposobnosti.
Na poslu međutim iskrsnu problemi. Ne slažemo se sa suradnicima, imamo osjećaj da nas ne cijene. Šef nas ne voli ili ne prihvaća. Nemamo mogućnost napredovanja ili više zarade. Na kakvom god poslu se zatekli, situacija se uvijek može promijeniti. Ovisno o našem toku misli. Bezbroj rješenja nam se nudi, samo ako otvorimo svoje misli.  Promjena isprva može biti sitna, primjerice dodatni zadatak koji vam je dodjelio šef, a u kojem do izražaja mogu doći vaša inteligencija i kreativnsot. S našim kolegama se možemo donekle izmiriti, ako se ne budemo ponašali prema njemu kao prema neprijatelju. Mi sami trebamo biti nosioci promjene.

UMJESTO: "Mrzim svoj posao" mislite "Uživam u poslu i s ljudima s kojima radim"
                   "Posao mi je suviše stresan" "Na poslu sam uvijek opuštena"
                   "Na poslu me nitko ne cijeni." "Svi cijene što radim."
                   " Svi od mene previše očekuju" Sposobna sam i odgovorna i na savršenom mjestu.
                   "Nemam priliku za napredovanje" "Stalno mi se otvaraju nove mogućnosti"
                   " Moj posao nije dobro plaćen." "Otvorena sam i prijemčiva za nove izvore prihoda.

AFIRMACIJA ZA POSAO

Jedno sam sa Životom i cjeloukupan Život me voli i podržava. Stoga polažem pravo na najbolje moguće vidove samoizražavanja. Moja radna sredina ispunjava me dubokim zadovoljstvom. Drugi me vole, cijene i poštuju. Ja nisam moji roditelji niti ponavljam obrasce njihovih radnih iskustava. Ja sam vlastito jedinstveno i odabirem obavljati svoj posao koji mi pruža veću sigurnost od puke financijske sigurnosti. Posao mi je sada zadovoljstvo. To je istina mojega bića i ja je prihvaćam kao takvu. Sve je dobro u mom poslovnom svijetu.

Ovo su još jedne od afirmacija koje sam objavila u svoja 3. posta! Nisam uspjela obuhvatiti sve jer ipak treba ostaviti prostora da sami pročitate knjigu, prođete kroz vježve i odlučite dati priliku uvesti red i pozitivu u svoj život! Afirmaciji kao što je ljubav i prijateljstvo obuhvatiti ću u zasebnim postovima i sa osobnim mislila i pečatom.

Sljedeći će post obuhvatiti kozmetičke recenzije, a iza toga ponovno zanimljivo gostovanje! Puno Vam sreće želim u svemu što radite i nastavite biti jedinstveni i neponovljivi :)






You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images