LOUISE L. HAY "ŽIVJETI SRETNO SADA I OVDJE" 2.

04:20:00

                                                                                                                                                               

Vrijeme je za drugi dio posta o afirmacijama iz ove divne knjige. Mislila sam napisati puno ranije, međutim obaveze oko doktora i rješavanja stanja na fakultetu su me sprejčile. Krećem se na relaciji Petrinja-Velika Gorica pa zbog toga ponekad zaštekam :) Ali uvijek dam sve od sebe, pa ću tako i ovaj put. Vani pada kiša, ja uživam u kavi pripremajući novi post.
Na redu nam3. poglavlje!

3. AFIRMACIJE ZA ZDRAVLJE

"Stvaram i održavam optimalno tjelesno zdravlje"

Najčešće negativne misli za zdravlje su: Svake godine se barem triput prehladim
                                                            Nedostaje mi energije
                                                            Sporo se oporavljam
                                                            Bole me leđa
                                                            Imam problema s probavom itd.

Mora Vam biti jasno da vaše tijelo stalno nastoji održati optimalno zdravlje, bez obzira na to koliko se neodgovorno prema njemu odnosili. Preuzmete li brigu za svoje tijelo  ono će Vas nagraditi blistavim zdravljem i energijom.
Naravno da većina ljudi ne želi biti bolesna, no svako oboljenje koje imamo je učitelj. To je način na koji nam tijelo ukazuje na prisutnost pogreške u našoj svijesti.
Istinsko lječenje obuhvaća tijelo, um i duh.
Bolest se najčešće uvijek vrati nakon izlječenja ako se ne pozabavimo emocionalnim i duhovnim pitanjima..

Na ovoj slici se vide neke od vježbi o uvjerenjima o zdravlju, bolesti, vježbe o moći afirmacija itd.
Isto je za sve afirmacije, tako da je bitno da nabavite knjigu kako biste mogli poraditi na tome :)

Probajte misli: "Svake godine se barem triput razbolim" suzbiti  sretnim mislima "Sigurna sam i zaštićena u svakom trenutku. Ljubav me okružuje i štiti"
Umjesto "Nedostaje mi energije" mislite " Prepuna sam energije i entuzijazma"
Najvažnije je da si dopustite da budete dobro, a ne da se kočite i oboljevate od loših misli i stresa.

-AFIRMACIJA ZA ZDRAVLJE-

Jedno sam sa Životom i sveukupan Život me voli i podražava. Stoga polažem pravo na savršeno, blistavo zdravlje u svakom trenutku. Moje tijelo zna kako biti zdravo, a ja surađujem hraneći ga zdravim namirnicama i pićima te mu pomažem vježbama odnosno tjelesnim aktivnostima u kojima uživam. Moje tijelo me voli, a ja volim i cijenim svoje dragocijeno tijelo. Nisam poput roditelja niti ne odobravam ponovo stvaranje njihovih bolesti. Ja sam svoja vlastita jedinstvena osobnost ; i kroz život napredujem zdravo, veseloo i cjelovito. To je istina mog postojanja i kao takvu je prihvaćam. S mojim tijelom je sve u redu.

4. AFIRMACIJA KOD NEUGODNIH EMOCIJA

"Strahovi su samo misli, a misli  možemo riješiti"

Neke od najčešćih negativnih misli: Stalno sam tjeskoban/tjeskobna
                                                     Ništa mi ne polazi za rukom
                                                     Bojim se starosti
                                                     Ne mogu se na ništa usredotočiti
                                                     Svi su protiv mene
                                                     Imam osjećaj da sam promašeni slučaj
                                                     Plašim se samoće
                                                     Što ako budem dugo i bolno umirao?

U bilo kojoj od navedenih situacija imamo pravo birati između ljubavi i straha. Osjećamo strah od promjene i od toga se nismo u stanju promijeniti, strah od budućnosti, pa se bojimo riskirati. Bojimo se intimnosti, samoće. Bojimo se pokazati ljudima što nam treba i tko smo te se ne usuđujemo otpustiti prošlost..

Na drugoj strani je ljubav. Ona je čudo za kojim svi tragamo. Kad zavolimo sebe u vlastiti život unesemo čuda. Ne govori se tu o taštini ili aroganciji, jer to nije ljubav, to je strah. Govori se o velikom poštovanju spram sebe samih i zahvalnosti za čudo posjedovanja tijela i uma.
Imajte na umu da kad ste uplašeni  ne volite sebe i ne vjerujete sebi. Osjećaj da "niste dovoljno dobri" također je zapreka u procesu donošenja odluka.

Kako se nositi sa strahom?

Možemo mu prići sa stajališta moći ili iz pozicije bespomoćnosti. Mi vidimo ono što mislimo da je problem i tek potom otkrijemo što su stvarni problemi.  A stvarni problemi su kad smatramo da nismo "dovoljno dobri" i kad ne volimo sami sebe. Najbolniji od svih problema su emocionalne prirode. Prevladava osjećaj tuge, ljutnje, krivnje tjeskobe i straha, kad nas to savlada, postane dominatno i preraste u emocionalno ratište.
Vrlo je važno šta činimo sa svojim osjećajima. Dobro mentalno zdravlje započinje s ljubavlju prema sebi. Onda kad volimo sebe i u cijelosti prihvatimo vlastito ponašanje- ono dobro i tzv. loše- tek tad se počinjemo mjenjati.
Zapamtite , osjećaj da nismo dobri započinje sa negativnim mislima o vlastitoj osobnosti. Te misli nemaju moć ako ne postupamo u skladu s njima. Misli su samo povezane riječi. same po sebi su bez značenja. Samo im mi predajemo značenje, usredotočujući se najčešće na one negativne.

Umjesto misli "Stalno sam tjeskoban/tjeskobna" mislimo "Spokojan sam/spokojna"
                     "Ništa mi ne polazi za rukom" "Moje odluke su uvijek savršene za mene"
                     " Bojim se starosti" Usredotočen/a sam na sigurnost i prihvaćam savršenstvo vlastitog života....

AFIRMACIJA ZA STVARANJE POZITIVNIH OSJEĆAJA"

Jedno sam sa Životom i sve u Životu me voli i podržava. Stoga zahtijevam za sebe emocionalno blagostanje u svakom trenutku. Ja sam svoj najbolji prijatelj i uživam živjeti sa sobom. Iskustva odlaze i doalze, ljudi odlaze i dolaze, no ja sam uvijek ovdje da se zauzmem za sebe. Ja nisam moji roditelji, niti postupam po obrascima njihovog emocionalnog jada. Odabirem misliti samo misli koje su spokojne, radosne i vedre. Ja sam svoja jedinstvena osobnost i krećem se kroz život osobno, sigurno i spokojno. Sve je kako treba u mome srcu i u mom umu.

5. AFIRMACIJE KOD SKLONOSTI PRETJERANOM KRITIZIRANJU!

"Prihvaćam svoje emocije, ali odabirem da se u njima neću valjati kao u kakvoj kaljuži"

Popis negativnih misli: Ljudi su baš glupi.
                                 Nikad neću biti u stanju završiti posao"
                                 Nikad nisam vidjela ružniju odjeću
                                 Nemam pravo naljutiti se.
                                 Nitko me ne pita za mišljenje
                                 Uradila bih to da nisam tako debela.

Većina nas je u takvoj mjeri sklona kritizirati i osuđivati, da se nismo u stanju riješiti te navike.. Međutim, najvažnije je odmah poraditi po tom pitanju. Kao mala beba, bili ste nevjerovatno otvoreni prema životu. Svijet ste promatrali očima punim divljenja. Život ste prihvaćali takvim kakav jest, osim ako biste se nečeg uplašili ili ako vas je netko povrijedio. Poslije ste, s odrastanjem, počeli prihvaćati tuđa mišljenja i preuzimati ih kao svoja.  To nas je odvelo na krivi put, put na kojem nismo pošteni ni prema sebi, a ni prema drugima.

Umjesto"Ljudi su tako glupi" mislite "Svatko postupa najbolje što može, pa i ja"
Umjesto" Nikada neću biti u stanju dovršiti posao" mislite "Otpuštam potrebu kritiziranja drugih ljudi"
Umjesto" Nitko me ne pita za mišljenje" "Drugima je stalo do mog mišljenja"

Otpustite potrebu kritiziranja i osuđivanja iz svog života! To za sobom vuće ljutnju i negativnu sliku o Vama samima. Izdignite se iznad toga i afirmacijama pobjedite tu boljku.

AFIRMACIJA ZA MIRAN ŽIVOT

Jedno sam sa Životom i sve u Životu me voli i podržava. Stoga polažem pravo na ljubav i prihvaćanje na svim razinama. Prihvaćam sve svoje osjećaje i mogu ih u svakoj prilici odgovarajuće izraziti. Ja nisam moji roditelji niti sam povezan sa njihovim obrascima ljutnje i osuđivanja. Naučio/naučila sam bolje zapažati, a manje reagirat, pa mi je život sada manje naporan. Ja sam svoje vlastito jedinstveno ja i više ne odabirem uzrujavanje zbog sitnica. Spokojan/spokojna sam. To je istina mog postojanja i kao takvu je prihvaćam. Sve je dobro u dubini moga bića.
                                                   




Opisujem Vam ona glavna poglavlja afirmacija! Ne mogu obuhvatiti cijelu knjigu, ali ono najpotrebnije se trudim. Barem ako ništa dočarati Vam koliko vrijedi rad na nama samima. Svaki trud se na kraju isplati. To je vrijedno svake sekunde uloženog vremena :)

Uživajte u današnjem danu i stvorite svoju oazu :* Samoo pozitivnooo!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images