ŠTO JE NOVO KOD "NINI ČESTITKE"?

10:55:00

Dragi moji!

Na ovako kišan dan koji mirise na jesen, prisjećamo se nostalgično ljeta i pripremamo za nove jesenske čarolije! Sutra je za školarce novi početak! Znam da u školu ne vole ići, ali jednom kad s njom završiš, bude ti žao! 
Sjetiš se svih ljudi koji su bili dio te pustolovine, svih onih jada oko ispita i zadaća, zezanja sa prijateljima i bezbrižnosti. Onda shvatiš da jesi još mlad, ali da si sada i odgovoran za puno stvari. Zato uživajte, učite, ali i opustite se, ako uzmemo od svega pomalo, uvidjet ćemo da je to recept za sreću!

Moje note i moj svijet u suradnji sa mojom kreativnom radionicom "Nini Čestitke" odlučio je pokrenuti nagradnu igru!

Možete osvojiti personaliziranu bilježnicu iz jesenske kolekcije i 3 kemijske u boji za podcrtavanje ili pisanje naslova i važnih stvari.


To je uvertira u jesensku kolekciju koju ću predstaviti ovdje na blogu uskoro! 
Kolekcija će sadržavati čestitke za sve prigode i u različitim dimenzijama, ukrasne kutijice, kutijice za olovke i personalizirane bilježnice.

Po dogovoru sam radila ručnu izradu pozivnica i zahvalnica po prvi put, a i znala sam diplome.
Također sam po prvi put vršila uslugu fotografiranja vjenčanja
Mogu napraviti puno stvari koje predložite kao ideju, jer sam otvorena za puno toga novoga, samo uvijek upozorim da se sve radi striktno ručno, jedino ako baš netko ne želi da bude isprintano! Zasada nisam bila otvorena za to jer smatram kako tad pravi ručni rad pomalo gubi na vrijednosti!

Ako imate kakvih upita slobodno se javite na:Nini Čestitke facebook stranicu, naravno u inbox!

Do tada sretno sa novim početcima i svratite na Moje note i moj svijet facebook stranicu i zaigrajte :)





You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images