ČAROBNO LJETO!

06:17:00

Odlučila sam napisati post o ljetu. Onako poželjeti mu doviđenja na prigodan način, oživljavajući sjećanja pisanjem.
Odakle početi?
Prvo ću reći da mi je ovo prvo ljeto u dvoje. Dugo sam zamišljala kako će to izgledati kad budem živjela s njim. S vremena na vrijeme jednostavno mi je proletjela ta misao. Reći ću Vam samo da je bolje nego što sam ikad mogla zamisliti. Desilo se baš onako kako život nalaže. Vrijeme stvarnih problema, ljudskih borbi i zrelosti. Sve s čime sam se nosila, palo bi u vodu nakon što bih ugledala njega na vratima. Za mene je to jedinstveno i neponovljivo iskustvo zato što svako razdoblje nosi nešto svoje. Neprocjenjivo je imati nekoga s kim možeš podjeliti sve, kome nekad ne moraš ni reći što te muči jer već zna! To se ne događa preko noći, to se dešava živeći ljubav i trudeći se svakodnevno. I velik je izazov, jako velik, moraš iskreno voljeti i biti spreman na sve da bi uspjelo, jer život nije med i mlijeko. Ponosna sam na nas, na ovu vezu i na sve što predstavljamo i nadam se da će se to uvijek zaokruživati i prelaziti u neku novu i bolju dimenziju kao i dosada. Za takve stvari se ne dvoumiš, ne važeš, nego se jednostavno prepustiš.


Blog je jedna od stvari koji su me oblikovale, tjerale da razmišljam dalje, dublje, sretnije i pozitivnije. Svakom novom fotografijom, svakim novim postom i riječima ohrabrenja ja sam rasla. Kao individua sam sazrijela, proširila svoje horizonte i naučila puno. Mnogi su prepoznali moj trud i širenje pozitive. Svaka duša koju taknem riječima i pozitivnim vibracijama za mene je čudesna.Ovo sam uistinu ja i mnogi su to i uvidjeli, hvala im na tome! Samo izražavam ono što me čini.
 :) Pratite me i dalje.

Jedna od jedinstvenih stvari koje zeokruže ljeto su obitelj i prijatelji. To mi je uvijek bilo najvažnije. Dolazak sestre na godišnji, odlazak k njoj, to su rijetki trenutci. One čestice čarobnog praha koje bi zaustavili u vječnosti. Moja sestra je moje blago. Ona je moja prijateljica, rame za plakanje, partner u sreći i ljubavi, kao i u tuzi i žalosti. Sva sreća da živi na moru, pa je sa zadovoljstvom posjećujem ;) Prijatelji su neizostavni dio mene. Nikada ih ne mjenjam, iste imam godinama i to nešto govori o nama. Za mene je to svetinja. Da ,udaljimo se, nismo u mogućnosti stalno se vidjeti, ali te nas situacije još više zbliže, ako tako mora biti. Nakon 10 godina našla sam se sa najboljom prijateljicom iz djetinjstva. Pričale smo kao da smo se jučer vidjele, istresle događaje iz prošlosti i provele prekrasno poslijepodne. Stvari se dešavaju sa razlogom. Uvijek nas nešto udalji ili približi, ali to nije znak da je ono što smo imali gotovo ili zaboravljeno. Sjećati ću se odlaska u Sisak svojoj Mare ili dolazak moje drage Dore i naše kave. Savršeno ljeto.

MORE je za mene raj na Zemlji. Ja sam odrasla tamo, svako ljeto na istom mjestu. Mjestu koje je obilježilo mnoge uspomene, tamo je dio mene, u onom moru, na onim stijenama. Moje stope su kročile i ostavile utiske koje nikada neću zaboraviti. Ako Bog da, tako će i moja djeca jednog dana, voljeti će svaki djelić toga raja, udišući punim plućima svako ljeto iznova. Puno sam pisala o Viru i zajedničkom ljetovanju sa dragim ili sekom i tatom. Postove uvijek možete pregledati. Još jedan mi je izlet ostao u sjećanju, a to je onaj Rijeka-Opatija-Krk. Svaki put istražim novi dio kada odem sestri. Upoznam neko novo mijesto, tradiciju, promatram ljude, fotografiram i jedva čekam podjeliti sa Vama.


Ljeto smo zaokružili odlaskom u ZOO. Zadnji put sam bila u 1. razredu osnovne. Imala sam želju i ona mi se ostvarila. U pratnji su bili seka i dragi. Savršen dan sa najdražim ljudima. Kad se samo sjetim da sam negdje davno bila i da oživljavam osjećaje odmah budem sretna.
O sitnim radostima mogu pričati do sutra. Po tome sam poznata. Čitanje knjiga, fotografiranje, kreativan rad, kuhanje, ispijanje kave itd. Sve je bilo i više nego sretnooo.



Nabrojiti ću sada stvari koje sam učinila prvi put ovoga ljeta:
Prvi put sam radila pozivnice i zahvalnice za vjenčanje
Prvi put sam fotografirala nečije vjenčanje
Prvi put sam živjela u dvoje na ljeto
Prvi put sam bila u Baškoj...

Mislim da ima hrpa toga što bih još mogla nabrojati.
Ljudi, to je moje putovanje kroz ljeto. Jesen će biti još zanimljivija i puna novih ideja. Veselim se prezentiranju novog posta o nekim željama i novim iskustvima.

S ljubavlju "Moje note i moj svijet"

Napomena: većinu fotografija možete potražiti u prethodnim postovima ili na instagram profilu:mojenoteimojsvijet

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images