KOZMETIČKE RECENZIJE

07:48:00

Postoje proizvodi bez kojih trenutno ne mogu zamisliti njegu. Imam problema s hormonima, pa sam trenutno u potpunom kaosu što se tiče fizičkog izgleda. Koža mi je suha, kosa mi otpada, što su samo neki do simptoma. No neću Vas zamarati sa takvim problemima, jer smatram da je sve rješivo.  Dok god je tako, pokušavam rješavati situaciju sa proizvodima koji mi pomažu da mi koža bude nježna i meka.

Ja o proizvodima ne pišem da bi se nekome svidjela ili bilo što drugo. Moje je pisanje iskreno i dio moje svakodnevnice, ako nije istinito onda nema ni smisla. Ono što se meni sviđa, ne mora značit da se mora i Vama, ali žene kad čitaju o kozmetici, preplavi ih, ako ništa želja da se više njeguju ili da kupe neku stvarčicu koja im je potrebna :)


Women power <3

1. EKSTRA HRANJIVI INTENZIVNI BALZAM OD NEUTROGENE

Neutrogenu uvijek obožavam, krema za ruke mi je neizostavan dio njege gotovo svake zime. Za nas koji imamo suhu kožu, ona je definitivno pravi izbor. Trenutno koristim balzam koji mojem tijelu daje potpunu njegu, osigurava vlažnost i ne isušuje. Ta tri aspekta su mi vrlo bitna u njezi.

Ekstra hranjivi intenzivni balzam hrani kožu i donosi trenutno olakšanje i zaštitu tijekom cijelog dana. Norveška formula donosi olakšanje od zategnutosti i neugode. Obogaćen je vitaminom E , pomaže zaštiti kožu od suhoće koja može nastati kao posljedica vanjskih čimbenika.

Nanjeti svakodnevno na lice, tijelo i ruke.

Pakiranje je od 300 ml, Pakovanje je plave boje. Sadrži zaštitnu foliju kao i svaka krema i lako se nanosi.Rok upotrebe je otisnut na pakiranju.

Proizvođač: Neutroegena Corp. Los Angeles USA
                   Johnson & Johnson France


INGREDIENTS/SASTOJCI: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liqudum, Petrolatum, Stearyl Alchohol, Isopropyl, Palmitate, Dimetchicone, Glyceryl Stearate, PEG Stearate, Tocopheryl Acetate, Palmitic Acid, Stearic Acid, Synthetic Beeswax, B, Potassium Cetyl Phospate, Acrylates/C10-30, Alkyl, Acrylate, Crosspolymer, Ammoinum, Acryloyldimethyltaurate, VP Copolymer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Parfum.


Bez obzira na neke sastojke koji ne valjaju, meni je ova krema uvijek pomagala i zato je toplo preporučam :D

2. NIVEA CALM&CARE ANTI- PERSPIRANT

Što se tiče dezdoransa i anti-perspiranta ja volim isprobavati. Bitno mi je da ne isušuje kožu i da mi ne stvara osip kod brijanja. Što se tiče znojenja i neugodnog mirisa, zbilja s time nemam problema :) Koža mi je dosta osjetljiva, to je moj najveći problem. Predstavila sam već VICHY I BIOBAZA, koji su odlični i vjerovatno ću ih opet kupiti, ali eto, moj poriv za isprobavanjem je veći :D

Nivea Clam&Care pomaže zaštititi kožu nakon brijanja- sadrži Pantenol ii Hamamelis. Koža ostaje suha i mirisna cijeli dan. Ja od njega nemam osipa, ne uzrokuje mi mrlje i ugodnog je i nježnog mirisa. Nije preintezivan niti prejak. Nemam apsolutno nikakv prigovor.

Volim osobno koristiti roll-one jer su mi praktični, bolje mi se upijaju i ne može mi ih ništa zamjeniti. Mislim da je to stvar navike.

Pakiranje je od 50 ml.

Proizvođač: Beiersdorf- EU- Njemačka.

INGREDIENTS/SASTOJCI: Aqua, Aluminum Chlorohydrate, PPG-15 Stearyl Ether, Steareth-2 , Steareth- 21,Panthenol, Parfum, Hamamelis Virginiana Bark/Leaf Extract, Persea Gratissima Oil, Caprylic/Capric Trigglyceride, Trisodium EDTA, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Iso-methyl Ionone

3.ZIAJA ENZYME PEELING- SENSITIVE SKIN

Piling na bazi enzima. Uklanja odumrle stanice kože i olakšava prodiranje aktivnih sastojaka u dublje slojeve. Priprema kožu za daljnje kozmetičke tretmane.
Zaglađuje kožu, svježina je zajamčena, a iritiranosti i suhoće poslije nema.

Blago posvjetljuje kožu i smanjuje depigmentaciju. Proizvod je hipoalergen te ne sadrži silikone, mineralna ulja i parfeme.

Pakiranje je praktično. Količina je 60 ml.

PRIMJENA: Ravnomjerno nanjeti na kožu lica 1-2 puta tjedno (izbjegavati područje oko očiju) i nakon 10-15 min isprati toplom vodom. Samo za vanjsku upotrebu.

INGEDIENTS/ SASTOJCI: Aqua, Glycerin, Polysorbate 20, Papain, Ricinus Communis Seed oil, Allantoin, Pnthenol , Limanaria Ochroleuca Extract, Carbomer, Glyceryl Caparylaste, Methylparaben, Diazoilidinyl Urea, Ethylparaben, SDodium Hydroxide


Prporučujem ovaj piling svim osobama sa osjetljivom kožom. Po meni je bez mane. Lako se nanosi i ispire. :)


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images