BOGATSTVO KUPKE- BALEA LUXURY

02:02:00

Vodim Vas malo za promjenu u carstvo opuštanja i zena. Svaka žena treba naći vremena za sebe i prirediti si kupku. Onih pola sata, do sat vremena utonuti u svoje misli i svoj svijet.

Dok sam živjela u obiteljskoj kući sa svojima imala sam tuš kabinu i kupka mi je jako falila. Otkad živim s dragim na stanu, iskorištavam svaku priliku za to.

Probala sam od LUSHA, o čemu ću pisati kad probam još neki iz njihove linije. Malo je reći da je bila fenomenlana.

Ovoga puta je riječ o Baleinim Luxury proizvodima za kupku.



BALEA LUXURY RED LOVE

Pakiranje je od 500 ml. Sastav u boćici je između crvene i bordo nijanse. Miris je senzacionalan. Ja bi ga opisala kao miris kasnog ljeta. Od kokosa je i breskve. Ne znam zašto, ali jednostavno sam oduševljena.

Cijena je vrlo prihvatljiva i dostupna većini.

Zemlja podrijetla: EU Njemačka

Uputstva za uporabu:  Tijekom punjenja kade dodati željenu količinu proizvoda u vodu za kupanje temperature 36-38 C. Opustiti se 10-20 min. (Za mene to ne vrijedi :) )

Čim sam ga kupila danas, priredila sam pola sata uživancije samo za sebe.

Pjenušavost je jako dobra, miris se osjeti cijelo vrijeme, a koža poslije bude meka.

INGRIDIENTS/SASTOJCI: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betanie, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Coco- Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Parfum, Laureth-4, Citric Acid, Cocamide Mea, Potassium Sorbate, Polyquaternium-7, Alcohol, Zingiber Officinale, Root Extract, CI 14720. CI 19140. Formic Acid, Asplathius Linearis Leaf Extract. CI 42090



BALEA LUXURY GOLDEN GLAMOUR - SOL ZA KUPANJE

Pakiranje je 80 grama. Vrećica se lako otvara i sol je iznutra žute boje.
Miris je pačulija i vanilije. Božanstvenost mirisa i osjećaja. Morate probati. Stalno otvaram i mirišem sol. Baš je onako glamurozna. Cijela kolekcija je pun pogodak. Nimalo mi nije žao zbog tih proizvoda.
Mirisi sreće i uživancije u mojoj kadi. Jednom rječju: NEPROCJENJIVO!

Uputa za uporabu: dodati u tekuću toplu vodu temperature 36-38 C. Opuštati se 10-20 min.

Voda bude žute boje.

Zmelja podrijetla: EFTA Švicarska

INGRIDIENTS/SASTOJCI: Maris Sal, Parfum, Sodium, Sodimu Methyl Oleoyl Taurate, Silica, Orbignya Oleifera Incarnata Extract, Alcohol, Aqua, Mica Titanium Dioxide, CI 47005. CI 16255, Linalool, Benzyl Salicylate, Alpha- Isomethyl Ionone, Citronellol, Limonene




Dodala sam još par kapi eteričnog ulja od lavande i odlutala u carstvo sretnih misli. Ako ste pod stresom i imate manjak vremena za sebe, ovo će Vam sve nadoknadit. Jesen je pred vratima. Skuhajte šalicu toplog čaja ili šta god već volite. Upalite svijeću, uzmite dobro štivo i opuštanje je zajamčeno. :)


Želim Vam miran, sretan i opušten vikend :)

                                                                                                                        Moje note i moj svijet


You Might Also Like

2 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images