VICHY TRAITMENT ANTI-TRASPIRANT 48 h

01:37:00

Otkud početi? Pa isprobala sam svakakve anti-perspirante. Sa nekima sam zadovoljna, a sa nekima ne. Od brijanja me počelo peći i odlučila sam otići u ljekarnu i isprobati VICHY. Iako je skuplji od ostalih koje sam dosada koristila, nije mi žao što sam dala za njega. Dugo traje i nježan je za kožu.

Vichy dezdoransi jamče besprjekornu pouzdanost tijekom cijelog dana i svježinu.Imam inače osjetljivu kožu pa sam tražila da je prilagođen za kožu, da ne ostavlja tragove i da štiti od znojenja i mogu reći da sam našla 3 u 1.

Inače moram priznati da su mi proizvodi trenutno nedohvatljivi i da bi ih voljela isprobati. Jednostavno kad se osamostalite, ne možete si odmah priuštiti sve. Nije mi žao zbog toga, to definitivno. Sve polako dođe na svoje.Da se razumijemo, nisu skupi, ali s obzirom na stanje kod nas, ne možemo si ih uvijek priuštiti :) Uglavnom preporuka za dezdorans je tu. Bitno je da koristite anti-perspirant u ovim ljetnim danima i ukoliko se pojačano znojite.

                                             48 h ANTI-PERSPIRANT TREATMENT
                                                               Intense perpiration
                                                               Sensitive skin
                                                               Alcohol free-Parben free

INGREDIENTS: Aqua/water, Aluminium Chlorohydrate, Aluminium Sesquieclorohydrate, PPG-15 Stearyl Ether,Cetearyl Alcohol, Ceteareth-33, Parfum, FGragrance, Dimethicone, Iodoprpynyl Butylcarbamate, Peg-4 Dilaurate, Peg-4 Laurate, Code F.I.L: C43403/1

Više informacija o VICHY proizvodima možete naći na: http://www.vichy.hr/proizvodi/pocetna-stranica/h.aspx



You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images