MORE I IDEJE ZA SRPANJ :)

04:48:00

Kako započeti?
Sa najdražom osobom na svijetu sam se uputila u nedjelju 28.lipnja na odmor. Naravno kao i svake godine odredište nam je Vir, a poslije kud nas put i spontanost odvedu. Čim sam kročila nogama na svoj otok ljubavi i sreće počela sam udisati zrak oživljenja.  Doslovno je tako jer nema ničega na ovom svijetu što se može usporediti sa morskim zrakom. Raspakirali smo se i krenuli na plažu, inače odmah smo do mora pa nas djeli 15 koraka ;) I da kročila sam nogom u more. To blaženstvo svih blaženstava. Otpjevala bih mu svaku notu i posvetila svaku odu na ovome svijetu. Toliko je savršeno, čisto i ljekovito da ne možeš ostati ravnodušan.
U vodi sam kao riba, prepustim se svakom milovanju vode, zamahujem strastveno, ronim i ne vidim više ništa osim toga. Ta me vrsta očaranja jednostavno drži cijelo vrijeme. Pošto sam alergična na koje kakve rastuće biljke i prašinu, dolazak na more je također i rehabilitacija.
Smiruje živce, puni baterije, sve se brige odjednom rasprše kao prah i nestanu istog trena kad obilježiš stopama morsko dno.
O Viru i ostalim odredištima ću pisati zasebno.
Osvrnula bih se sad na činjenicu kako je blagoslov otići na more, pogotovo s nekim tko diše u jednakom ritmu kao i ti. Već sam pisala o produženom vikednu kad sam bila, ali nikad dovoljno mjesta za sitne i velike radosti koje nas vode kroz život. Svaka kava koja nas djeli, svaki korak koji zajedno napravimo i svaki smješkić na lice kad se probudimo ,ostavlja veliki pečat i činjenicu koliko smo mali, a zapravo pravimo velika djela i korake.
Naravno da je bilo i nezgodnih sitnica. Kao npr. činjenica da je usluga na našem Jadranu precjenjena. Ne dovodim u pitanje stručnost osoblja, ali dovodim bitnu stvar, a to je da za ono što platiš ne dobiješ puno. Da, mi smo zemlja u banani. Neupitna je i činjenica koliku stopu pdv-a imamo i kako je sve neorganizirano, ali sramotno je davati malo za puno. Kebab koji obožavam najviše na svijetu i zbilja gastronsomski uživam u njemu je 30 kn, a zbilja je siromašan. Ako se uputite kod nas, dobit ćete bogatiji za manje novce. Nije problem ništa platiti, pa da je i skuplje, ali da dobijemo ono što smo platili. Restorani su dosta skupi i hrana je zbilja precjenjena. I onda se čude što si naši ljudi ne mogu to platiti. Svaka čast izuzetcima naravno :D
Ostalo sve je bilo i više nego savršeno. Razgledavanje gradova, kupanje, sunčanje, crpljenje ideja za blog i fotografiranje su sastavni dio mog odmora. Napunila sam baterije spremna za dalje, za rad na sebi i realizaciju novih ideja.
Čekaju me vjenčanja, neke poslovni koraci, postovi o recenzijama proizvoda, o gradovima koje sam posjetila i pokoji intervju sa ljudima kojima se divim, kao i editoriali. Ne propustite fotkice na instagramu:
https://instagram.com/mojenoteimojsvijet/ i družite se sa mnom na blogu i facebooku :)
Bit će ovo veseli nastavak srpnja i postova punih topline.

Pusa od blogerice :*


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images