ŠTO NAM DONOSI LIPANJ?

01:25:00

Lipanj je mjesec kada se ljeto već naveliko osjeti u zraku. Svi se pomalo opustimo i prepustimo čarima Sunca i lijepog vremena. Mene počne more dozivati i miris jutarnje kave na plaži.
Nema toga što koad ljeta nije zamamno. Kako bi Crvena jabuka u pjesmi otpjevala: " Zovu nas ulice, idemo na polje" Tada se nekako svi opustimo i smijemo i više družimo.
Za ovaj blog će ljeto predstavljati masu šarenih i veselih postova, pa i nekih savjeta. Bit će kreativnih recepata, motivirajućih postova, a i poneka modna recenzija. Ja ću svoje iznjeti i podjeliti sa vama, a vi ćete izabrati što želite pročitati. Isto tako krajem mjeseca ćemo izbaciti nagradnu igu. Volim darivati i djeliti dio svog svijeta kreativnosti sa drugima.
U planu mi je i obaviti ljetni editorial za svoju kreativnu radionicu "Nini Čestitke" i to ovaj puta na otvorenome. Još uvijek je sezona vjenčanja koja traje cijelo ljeto, pa mi je to prilika da napravim ono što želim.  Čekaju me svadbe te ću isto tako pisati i o odjevnim kombinacijama.
Predstavit ću top 5 "must have" stvari za ovaj mjesec, a isto tako top 5 životnih stvari na kojima ja osobno želim poraditi u ovom mjesecu, koji će biti predstavljeni u idućem postu.

TOP 5 "MUST HAVE" STVARI:
1. IPANEMA japanke iz nove kolekcije. Možete ih kupiti u Arena centru i još na nekim odabranim mjestima. Ja sam se zaljubila u njih, ali ih nisam uspjela kupiti. Eh ono kad smo mladi i kad još uvijek imamo velika financijska ograničenja. Jednostavno nema, ali eto tko znaaaa? Definitivno su dodatak koji je udoban i paše uz puno odjevnih kombinacija, a i na plaži.

2. EGZOTIČNI KUPAĆI KOSTIMI- meni se osobno jako sviđaju i preplavili su dućane. Od Calzedonie, Palmersa, Lindexa, H&M i ostalih modnih brendova. Definitivno se nalazite negdje na egzotičnim otocima. Ja bi osobno na Bali ili na Kajmanske otoke.


3.COCO TORBE- po meni definitivno "must have". Unikatne ženske torbe od eko kože koje su rad Patricije Kordić i njene majke. Možete škicnuti na instagramu:instagram.com/coco_pat te na facebooku: https://www.facebook.com/cocotorbe
                                          Preuzeto s facebooka:https://www.facebook.com/cocotorbe
4. SUHO ULJE ZA KOŽU OD NUXE- spoj vitamina E i 6 dragocjenih biljnih ulja. Štiti kožu, kosu, lako se upija i neodoljivog je mirisa. Svi koji su probali kažu da je čisto savršenstvo. Idealno za vruće ljetne noći.
                                                                  Preuzeto sa Nuxe.hr
5. JANA- VODA S PORUKOM "LOUISE HAY- u stresnom dobu kad nas okružuje brdo negativnih stvari, boćice s porukom su divna sitnica za uljepšati dan, a s druge strane natjera nas da popijemo više tekućine. Louis Hay je napoznatija svjetska lifecoach trenerica i začetnica da se s pozitivnim stavom može promjeniti čovjekova stvarnost.




5 životnih stvari donosimo u sljedećem postu. Na kraju svega vjetar u leđa i novi izazovi su pred nama. Veselimo se lipnju i onome što nam donosi :)





You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images