FLORA ART- FINALE :)

12:07:00

Zadnji dan sajma sam se i ja uputila tamo. Moram priznati da mi je ovo bio prvi put jer nisam iz Zagreba, a i kao mlađu me cvijeće nije toliko zanimalo :D Bilo mi ga je lijepo za vidjeti, ali nisam ga poželjela saditi. Sad se polako, ali sigurno stvari mjenjaju. Išla sam sa svojim najdražima. Dragi, roditelji i obiteljska prijateljica bili su dio ove cvijete avanture zajedno sa mnom. Mama, Nensi i ja smo obilazile polako sve ,dok su muški otišli pravac u Pevec po ono što njima treba. Divila sam se svemuuuuu, ali svemu. Uopče ne mogu to opisati, oaza cvijeća na jednom mjestu. Začinsko bilje, sadnice ma sveeeeeee. Naravno da je mama otišla punih vrećica, a i ja sam ponešto kupila, za meni dragu osobu i sebe. Bosiljak, mentu s okusom jagode, kaktus i još jednu vrstu mente. Kasnije su došli tata i dragi i išli smo na kobasice i poderane gaće, kako se u narodu kod nas to kaže. Ljudi je moreeeee. Otišla sam i u šator na izložbu i u dio gdje su kreativciiiiii. Prekrasno. Napokon sam upoznala dragu Rominu Pitešu koja na faceu ima stranicu:https://www.facebook.com/pages/Romina-ArtsCrafts/609600909083300?fref=ts
Divne pločice sa imenima, citatima , vješalice za nakit ili ključeve, slike na platnu, a i portrete. Mnogi su se ljudi zaljubili u njen rad i svaka joj čast. Uživo su stvari još ljepše nego na slikama. Naravno da se narudžbe mogu uputiti i putem facebooka, a njeni se proizvodi mogu naći i na stranici:http://www.artvitae.com/artist_portfolio.asp?aist_id=1546
Još jednom sam srtena i zadovoljna što sam jednom od face profila kreativaca pridružila i osobu, a ne samo virtualno. Ima prekrasnih unikata i u sve se možete lako zaljubiti. Toliko vas opčini da biste sve željeli imati, ali eto :D A tek izložba cvijećaaaaaaa :) Divno, divno, ma savršenoooooo. Ocijena ovom sajmu je definitivno 10 i sa užitkom ću koristiti svježe začine koje sam nabavila.
Kasnije smo se vratili po sadnice batata i ako Bog da bit će receptića na blogu jer ih obožavam jesti.
Nakon sajma dan smo zaokružili odlaskom u Arena centar za neke popuste pa je pala i koja sitnica.
Sve je bilo savršeno, a svoju majku nisam vidjela dugo tako nasmješenu i sretnu. Od depresije i sivila u kojem se puno ljudi nalazi svakodnevno ovo je definitivno bajka.
50 prekrasnih godina je prošlo od prvog sajma i voljela bih da negdje mogu pronaći galeriju od svakoga da vidim koliko je to veličanstveno bilo iz godine u godinu. Tuda su prošle generacije ljudi i brdo prekrasnih biljaka i noviteta u tom području.
Zaokružavam ovaj post prekrasnim slikama pa uživajte kao što sam i ja :)

                                                        -torta od cvijeća za 50 godina-


                                                                 -dio izložbe-
                                         - dio moje Petrinje- 60 god tradicije obitelji Bešlić-
                                                                   -izložba-
                                                                  -izložba-
                                          -dio kreativnog sajma-
                                           -dio kreativnog sajma-
                                               Romina Arts & Crafts štand (divna vlasnica i unikati)
                                        (još malo divote iz bližeg kadra )

Slika je previše, a ja sam izdvojila samo mali dio. Nadam se da su i mnogi od vas posjetili ovaj divan sajam i uživali u oazi :)

You Might Also Like

2 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images