DAŠAK JESENI U DOMU

08:41:00

Dolaskom listopada postanemo svjesni jeseni i njenog dolaska. Svako godišnje doba odiše čarima a, jesen je kraljica predivnih boja koje nas griju oko srca.
Drveće poprima najljepše ruho fantastičnih boja i cijela priroda izgleda umjetnički, nešto kao prigušena dimenzija.
Oni koji nisu ljubitelji jeseni zasigurno ne mogu ostati imuni na plodove i mirise koji dolaze iz topline doma.
Pečeni kesteni, mošt, nar, mandarine, tikve, mogla bih nabrajati  do sutra, sigurna sam da bi svatko mogao dodati nešto na svoju omiljenu listu.
Z mene je jesen vrijeme otkrivanja nove inspiracije, sabiranja postignutog u godini i završavanja nekih neodgodivih obaveza.
Priznajem da je treće tromjesečje trudnoće u mom slučaju započelo iznimno inspirativno i kreativno, a to mi uvelike olakšava cijeli period iščekivanja.

-obožavam retro detalje u kuhinji
-šalice- Polonapolona
-polica- Pepco


DAŠAK JESENI U DOMU

Živim u minimalistički namještenom stanu jer uređujemo  u etapama, sukladno sa ukazanim prilikama. Uživam u procesu sređivanja i dekoriranja životnog prostora što mom životu čini zadovoljstvo.

Što se tiče dekoriranja, moram priznati da nisam stekla naviku odlaska na Pinterest kako bih se inspirirala. Kreativni put započela sam netom prije dolaska njegove popularnosti na naše prostore, stoga bih rekla da slušam spontane ideje koje mi dođu.

Za dekoriranje nisam koristil vruće ljepilo nego sam posložila dekoracije kako bi ih kasnije mogla iskoristiti za potrebe fotkanja. Bitno mi je da svaki komad mogu zasebno uzeti i presložiti, ako želim.



FOTOGRAFIJE

-u svakom kutku stana sam dodala neku sitnicu 
-najvažnije je da personalizirate po vlastitom ukusu
-uvijek sam bila mišljenja da pored obitelji, detalji čine toplinu doma





-vaza- JYSK
-ukrasna posuda-JYSK

-ukrasne tikve sam pronašla u Kauflandu i pozlatila ih sa akrilnom bojom


Okućnicu nemam pa, velike tikve nisam uzimala što ne znači da ih ne smatram predivnim dodatkom jeseni.

Ako ste ukrasili svoj kutak, slobodno pošaljite fotkice :)

Do sljedećeg posta

Pusa od Ines


You Might Also Like

1 komentari

  1. pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Shira elijah, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao toliko čudan i ne razumijem što se događa, on je prepun od kuće do druge žene, toliko ga volim da i ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da budem siguran muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plačući i plačući tražeći pomoć, pričala sam o tome s njegovom obitelji ali nisam dobila odgovor. Tako mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Pričala mi je o čovjeku po imenu dr. Alaba, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao nebrojenim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa . Stvarno sam se uvjerio, brzo sam kontaktirao njegovu email adresu, dralaba3000@gmail.com ili njegov WhatsApp/viber na taj broj +1(425) 477-2744. Objasnim mu sve svoje probleme, rekao mi je da ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, a ja sam to rekla, rekao je da će se nakon 3 dana moj muž vratiti i početi moliti, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images