DOBRODOŠAO LISTOPAD!

12:20:00

Hej blogoljupci,

Nakon par dana Inesica se vraća na blog.
Na instagramu sam najaktivnija, tako da tamo uvijek možete saznati što je aktualno kod mene.
Prošli tjedan je prošao oko uređenja stana pa sam napokon našla mir sjesti i posvetiti se voljenom pisanju.

ZAR JE VEĆ LISTOPAD?

Deset mjeseci je proletjelo u trenu, a do Božića brojimo sitno. 
Dok ne dođe najljepši mjesec u godini, treba uživati u predivnoj jeseni. Sve što predtsvlja čarolija jeseni za mene je prava sreća.
Ljubitelj sam sjetnog godišnjeg doba i tip sam osobe koja baš u tom periodu godine dobije elan i energiju za stvaranje.
Nadam se da će me listopad ugodno iznenaditi.

TUGA, TI I JA

Ova godina je osim  velikih životnih koraka donjela  ogromnu tugu i prazninu.
Pokušavamo se oduprijeti, nastaviti dalje i svakodnevno se podsjećati da popunjavamo praznine masama  neostvarenih snova tražeći put za ostvarenjem.
Tuga se lječi stvaranjem, bol se ublažava ustajanjem, sjećanja nikada ne izbljede.
To su neka tri koraka koja svaki čovjek doživi u punini života.
 Tek je prošlo mjesec dana i rane su još svježe, potreban je samo jedan krivi trenutak u danu da prokrvare.
U tim situacijama čovjek nažalost spozna koliko je jak i hrabar za neke stvari, a sklon kušnjama i raspadanju za druge.
 Poanta je  u svemu pronaći to svijetlo na kraju tunela i vjerovati u bolje sutra.

MJESTO GDJE SE MNOŽI SREĆA

Sreća nisu zidovi, kule, niti stvari koje nagomilavamo oko sebe,
ali pronalaskom našeg doma, pronašli smo neku novu vrstu oaze i pripadnosti. 
Neki to nazivaju "gnjezdom", a ja bih potkrijepila onom izrekom: "Kada pripadam tebi, tek onda konačno pripadam i samome sebi" reče Michelangelo. B.
 Uživamo u svakom procesu uređenja stana i budem kroz jedan post obuhvatila i taj dio.
Uređenje i kreativa su ipak moje velike ljubavi.
Uglavnom prva jesen u našem stanu je započela, možda ne onako kako smo planirali, ali bez obzira na tugu život nosi i veliku sreću.

JESENSKE ČAROLIJE

Hodanje ulicama punim šarenog saga od najljepših jesenskih tonova. Šuštanje lišća pod nogama dok šetaš omiljene čizme u najljepšem društvu.
Hladni poljupci na friškom jesenskom zraku imaju svoju čar, baš kao i stavljanje ruku u džepove od jakne.
Vruća čokolada u predivnim ambijentima omiljenih kafića  uz čašicu razgovora.
Topli čaj i njegova ruka na tvojoj dok se grijete ispod tople deke te oni trenutci kada soliraš ispod  sebično se topeći u toplini svoga doma.
 Pečeni kesteni na ulicama gradova i najljepši prizori parkova.
Fotografije koje vrište umjetnošću jer ih boje čine savršenima.
Priroda koja daje plodove u kojima bezgrešno uživamo baš kao svake jeseni.
Berba gržđa. vrganja, dani kruha, mošt, kiselo zelje, degustacije ajvara, tikve, kuruzi, ajmeeee zaista bih mogla nabrajati do sutra.
Možda niste od oni koji djele moj entuzijazam, ali sigurno ima nešto od toga što vas veseli.
Ako ima, pišite mi, vselim se i vašoj perspektivi.

To bi bilo sve od mene, neka listopad dalje piše stranice novih avantura, a mi idemo dalje :)

Pusa id Ines :) 


 


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images