LUX- FACTOR-SERUM ZA RAST TREPAVICA

09:23:00

Dragi blogoljupci,

Napokon je došao red da vam se javim. Tko me prati na društvenim mrežama otprilike je upoznat sa trenutnim obavezama, tako da zna razlog kraćeg izbivanja.
Uzela sam pauzu kako bih nadoknadila ono što mi je bilo na listi prioriteta.
Da ne duljim bez razloga, krenimo mi na konkretno:

LUX -FACTOR-WILD EYELASH VOLUME:


Lux factor je slovenska marka koja je već neko vrijeme prisutna na našem tržištu.

Kako bih mogla napisati svoje mišljenje o proizvodu ukratko ću vam reći nešto o mojim trepavicama i navikama u vezi njih.
Vrlo rijetko nanosim maskaru jer me gotovo sve i jedna iritira.
 Moje trepavice su inače korektne veličine, ne otpadaju  niti se lome.
Znala sam koristiti ricinusovo ulje koje je također sjajan saveznik za kosu, nokte i trepavice.

O PROIZVODU:

Proizvod dolazi u pakiranju od 3 ml što je preporučena količina za 28 dana.
Nije testiran na životinjama i pogodan je i za osjetljivije oči.
Nanosite proizvod dva ili više puta dnevno, najbolje ujutro i navečer.
Za nanijeti proizvod nećete izgubiti niti dvije minute.
 Prije korištenja očistite područje oko očiju i skinite leće (ukoliko ih koristite).
Nanesite proizvod uz pomoć aplikatora. Tanka linija je gotovo identična tušu, tako da povlačite liniju na gornji i donji kapak uz rub.
Pripazite prilikom nanošenja da ne dođe u kontakt sa očima, iako se ne bi trebalo ništa desiti, ali se zbog iritacije i crvenila naglasak stavlja na pažljivost.
Meni je jednom slučajno pobjeglo i peckalo me, ali je brzo prošlo.
Tekstura je prozirna i vodenasta, 

Proizvod mi je doista pomogao i definitivno ga preporučam svima onima koji bi htjeli produljiti trepavice i dobiti na volumenu istih.
Bit ću iskrena i reći  da se dogodilo da  zaboravim nanijeti proizvod i vjerujem da bi rezultat bio još učinkovitiji da sam bila redovita.
 Kažu da bi se napredak trebao vidjeti u roku od 2-4 tjedna.
Primjetila sam gustoću, čvrstoću i volumen što je odličan rezultat.
Također su mi trepavice potamnile.




Fotku od prije nećete imati priliku vidjeti, nažalost mobitel je bio na popravku i nisam uspjela spasiti sve.
Na fotki je rezultat nakon tretmana.



Trepavice nakon tretmana! 
Prije toga su bile malo više od pola prikazane veličine, što je za mene korektno, ali svakako sam zadovoljnija "novim ruhom"


DODATNE INFORMACIJE:

Fotkala sam informacije na pakiranju koje se jasno vide :)



Više o proizvodu saznajte na: http://lux-factor.com/


Kako izgleda prije i poslije na ambalaži :)

PR* proizvod.

Ako ste imali prilike koristiti ovaj proizvod ili neki slični javite dojmove :)

Uživajte u vikendu :)

"Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images