PROLJETNE MINI TORTILJE :)

10:14:00

Iako je i danas tmuran dan, raspoloženje je punooo bolje.
Sa dobrim raspoloženjem raste i kreativnost, a ovoga se puta ona pojavila u kuhinji :)
Razmišljala sam o rubrici: NA RUČKU SA INES...?  Kako bi koncept izgledao budete vidjeli ako se ideja ostvari.
Do tada prelazimo na lagan i ukusan recept :)

PROLJETNE MINI TORTILJE:



SASTOJCI:

  • 150 g pilećih prsa
  • 2 tortilje
  • 5 žlica grčkog jogurta
  • rikola (riga,rukola)
  • kukuruz
  • masline
  • luk
  • češanj češnjaka
  • origano
  • maslinovo ulje
  • sezam
  • sol
  • papar
  • iscijeđeni limun
PRIPREMA:

UMAK:

U posudu stavimo pet žlica grčkog jogurta, iscijedimo malo limunovog soka, pola žlice maslinovog ulja, malo origana, malo nasjeckanog češnjaka, luka, sol i papar.
Sve skupa izmješamo sa pjenjačom. Nisam koristila štapni mikser jer sam htjela osjetiti na nepcima luk i češnjak.
Možete koristiti štapni, ako mislite da je potrebno :)

PILETINA:

Narežite na veće ploške. Ako su vam predugačke još jednom isjecite na pola. Piletinu sam pržila na jednoj žlici maslinovog ulja, uvaljanoj u sezam. Nakon toga sam je pustila da se ohladi kako bi mogla staviti u tortilju.

TORTILJA:.

Malo sam je zagrijala na tavi jer nemam toster tako da mi bude mrvicu toplija i hrskavija.

SLAGANJE:

Tortilju sam stavila na papir, posložila malo rikole i na nju piletine. Preko nje sam stavila umaka, malo luka, kukuruza i maslina, zafrkala sam je i bila je spremna za serviranje.



Prikazana količina, ovisno o mjerilima može biti za jednu ili dvije osobe, ovisno o tome koliko količinski možete ili preferirate jesti.

Kombinacija je lagana, sočna i prožeta sa malo ljutine od luka i češnjaka. Grčki jogurt joj je dao na kompaktnosti i savršena je kombinacija.

Prezadovoljna sam i mislim da ću uskoro raditi opet.

Inaće ovakvu verziju laganog umaka sam znala praviti za kebab pizzu jer je prefina i savršena za kontrast.

 -uz obrok možete poslužiti i salatu ukoliko kao i ja gotovo da ne možete bez nje-

DOBAR TEK!

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images