PREGLED VELJAČE!

12:25:00

Veljača nam je proletjela brzinom munje, ali njezin intenzitet je u potpunosti došao do izražaja.
Onaj tko ide na fakultet zna da se tada odigravaju ispitni rokovi i da je manje više dosta stvari podređeno upravo njima. 
Veljača se naziva i prevrtačom tako da se izmjenjuje toplo-hladno vrijeme zbog kojeg imamo osjećaj da je proljeće došlo ranije.
Ljudi u tom mjesecu istodobno slave ljubav i maskiraju se, a sve se začinjava ružama, bombonjerama i krafnama, nije loše ;)
Kao i ljudi i mačke imaju svoje ljubavne rituale zbog kojih ih čujemo češće nego inaće tako da se hormoni sreće u ovom mjesecu naveliko luče ;)
Što se dešavalo u mom životu otkriti će vam kategorije:

LJUBAV

Zbog navedenih zdravstvenih događaja u obitelji i ispitnih rokova, mjesec ljubavi je postao mjesec razdvojenosti. Definitivno nije lijep osjećaj, ali je dobar za razmišljanje i osnaživanje ljubavi.
Sve se svodilo na sitnice koje život znače i trenutke koji se iznad svega cijene. 
Fali ti ta bliskost, osmijeh koji te dočeka kada uđe kroz vrata kao šale i gluposti koje izvodimo govoreći: Isuse da nas netko vidi, hahaha.
Zajednički život ti se uvuče pod kožu, priznao ili ne, to je nešto drugačije, nešto vaše, nešto čemu se vraćaš sa onim istim blesavim osmijehom zaljubljenosti. 
Više nisi zaljubljen i ne voliš samo osobu, voliš Vaš život, svakodnevnicu i rutinu.
I čim toga nema par dana, nije ti svejedno. 
Ponekad se svi prepiremo radi različitosti u karakteru ili neispunjenih očekivanja, ali to nikada neće usporiti činjenicu da tamo gdje ste sretni ostavljate svoja krila.

ZDRAVLJE

Veljača je proletjela u zraku angažiranosti i za zdravlje tako da sam poduzela neke korake koje ću u ožujku preusmjeravati i dalje. Pojavom rezultata doći će i još veće zadovoljstvo.

OBITELJ

Iako je bilo dva operativna zahvata sve je prošlo u redu. Radi se o našim obiteljima i veseli me činjenica da se nešto poduzelo u tom smjeru baš početkom godine kako bi ostatak bio predivan i pun divnih događaja. Više smo vremena naravno i proveli u krugu obitelji, tako da stvarno nemamo razloga biti nezadovoljni.

PRIJATELJSTVO

Izostanak vremena za druženje sa prijateljima nije me sprječilo da pomislim na njih i zanimam se za trenutne aktualnosti u njihovim životima.
 Uspjela sam dogovoriti neke stvari sa dragom prijateljicom kojoj ću biti kuma i vidjele smo se nakon 2, 3 mjeseca kako bi uzbuđeno prošle kroz detalje. Ožujak neka mi donese pregršt lijepih uspomena na tom polju. 
Ipak je to vrijeme kada se priroda budi i proljeće zove van.

BLOG I DRUŠTVENE MREŽE

Veljača je bila zatišje za blog, ali i vrijeme za razmišljanje. 
Drago mi je da su se neki zanimali za to gdje sam nestala što puno znači  jer se naviknemo jedni na druge.
Falila nisam toliko jer sam bila na društvenim mrežama koliko god sam mogla.
Na fotografijama je sve bilo u cvijetnom tonu i tako ćemo i nastaviti.
Cvijeće me pokreće, obožavam ga smatrajući da nema ljepšeg osjećaja od svih tih boja i oblika koji očaravaju.

-Ovog mjeseca sam imala prilike dobiti testere od Kiehl'sa koji su u fazi isprobavanja i zasada definitivno ne mogu sakriti zadovoljstvo. Rado ću otići i na testiranje kože kao i podjeliti svoja iskustva iako ste imali prilike čuti mnoga. 


Hvala Kiehl's


- Predivna suradnja i sa novim brendom Maonno i novim narukvicama na tržištu pravo je osvježenje.
 Jedinstvena i perosnalizirana narukvica "Kristalni podsjetnik" sastavljena je od kamenčića brušenog stakla, poludragog kamena Sodalita, Gorskog kristala, metalnih ukrasnih privjesaka, dijelova nehrđajučeg čelika, te graviranog čeličnog privjeska. Također imate privjeske koji imaju svoje značenje što je definitivno uvertira u posebnu priču.

Hvala Maonno :) 

- Također divne personalizirane narukvice stigle su i od Le narukvice. Popularni design, ugravirani stihovi i simboli nešto su što daje ovim narukvicama posebnu notu. Dobila sam ih za nas oboje i prezadovoljni smo.




Hvala Le Narukvice :)

To bi bilo sve što mogu izdvojiti.
Nadam se da Vam je veljača bila zanimljiva, ispunjena, puna divnih uspomena i energije koju ste prikupili kako bi zakoračili u proljeće.

Pusa od Ines :)




You Might Also Like

2 komentari

  1. Samo nastavi s cvijećem što se mene tiče, ja sam očarana tvojim fotkicama :) *.*
    Zanima me gdje nalaziš ove porukice kao na zadnjoj fotki npr kraj kave. To sama radiš, imaš neki font ili nađeš pa printaš? ne znaam, otkrij mi :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej :) Hvala ti od <3
      Što se tiče tih poruka to sam dobila na poklon od Word By Word :) Prije sam sama pisala slova :) Uglavnom posjeti njihov face ako te zanima :D
      Uživajj :* Hvala na divnom komentaru :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images