PREGLED SIJEČNJA!

12:45:00

Hello blogoljupci,



Siječan je bio dugačak i intenzivan mjesec u kojem se svašta događalo. Početak godine bez novogodišnjih odluka se pokazao odličnim. Svakodnevni planovi učinili su dane zanimljivima i punima dogodovština.
Inspiracija je bila na nivou, pa sam bez obzira na izostanak napisanih postova, uspjela realizirati neke druge važne stvari.

Krenimo sa pregledom:

ZDRAVLJE:

Hmmm godina nije slavno počela, najbliži ljudi oko mene su imali ili tek imaju operativne zahvate i to automatski utječe na našu psihu. No hvala Bogu jedan od njih je prošao uspješno, u veljači slijedi još jedan i onda smo na konju. Što se mene tiče, stvari će krenuti na bolje, samo se treba opustiti i željeti promjenu. Prehlada, malo jača, nažalost me nije zaobišla ali najbitnije je da je to prošlo. Idemo dalje u nove vitalne pobjede.

LJUBAV:

Siječan je bio divan početak  za još čvršću ljubav. Planovi, njegov rođendan kao i druga godišnjica  zajedničkog života samo su neke od predivnih događaja ovoga mjeseca. Sreća i ponos su emocije koje prate ovakve stvari i zaokružuju uspomene. 
Suvišno je bilo što drugo dodavati. Neka se tako nastavi i u veljači :)

PRIJATELJSTVO:

Veljaća će nakon ispitnih rokova biti rezervirana za izlaske sa prijateljima.
Upoznala sam jednu divnu osobu sa instagrama i zbog toga mi je jako drago. Biti će još prilike za naše buduće poznanstvo :)

OBITELJ:

Ozbiljnije situacije koje su se izdogađale produbile su i učvrstile naš odnos. Volimo naše obitelji i odnos pun ljubavi i razumjevanja nam je jako važan. Ljubav i obitelj su  bitne stavke za harmoniju i mir u životima. Uz naše zajedničko vrijeme i slobodu jedna su važna strelica pozitive i energije.

BLOG:

Blog je ovoga mjeseca doživio tri posta, ali moja aktivnost na društvenim mrežama i komunikacije sa čitateljima i pratiteljima se jako osnažila. Smatram to jednom malom zajednicom i inspiracijskim kanalom. Sve što želim je ulagati u nove ideje i predstavljati sadržaj koji će biti čitan i zanimljiv. Ovim postom se vraćam sa kratke pauze bez obzira što ispitni rokovi još traju.

Imala sam prilike surađivati sa divnim brendovima za nagradne igre, pa Vas tako darivati i nekim sitnicama. Hvala im od srca na svemu.



ZAKLJUČAK SIJEČNJA:

Mjesec pun smijeha, brige, veselja, uzbuđenosti, kao i novih, neistraženih puteva u životu. Moji planeri su nakon dugo vremena bili ispunjeni svakodnevno i uložila sam truda u mijenjanje nekih navika koje su me smetale. 

Trud se uvijek isplati! Sa tom mišlju opraštam se od današnjeg posta :)

Laku noć i slatke snove :) 

FOTOGALERIJA:


 -Najčešći doručak siječnja i knjige za samopomoć :D

Prekrasni detalji koje sam uhvatila na sniženjima ili dobila :D

-Snijeg koji je u par navrata padao tijekom siječnja-

-inspiracija-

-Fotke od prirode-

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images