UREĐENJE BLAGDANSKOG STOLA :)

12:26:00

Hej blogoljupci :)


Brojimo još deset dana do Božića i svi se vjerujem veselimo. 
Ne morate trošiti hrpe novca kako bi si uljepšali čaroliju. Jednostavnost i veselje uvijek su bili pun pogodak za atmosferu. Svrha iznesenih ideja nije pametovanje niti nametanje volje, već jednostavno radost dijeljenja ideja uoči blagdana.
Tako uvijek vidimo nešto zanimljivo, neku sitnicu koju bismo htjeli, a nismo vidjeli. 


SALVETE- IKEA
Jednostavno preklopite par puta kao u harmoniku i na sredini svežite vrpcu koja se lako skida.
DEKORACIJA ZA PRIBOR
Ovo su inaće papiri za pomfri, koje sam iskoristila kako bih u njih stavila pribor. Umetnula sam grančicu i povezala sa satenskom vrpcom. Stvarno je jednostavno, a efektno.
Možete kupiti jutu, napraviti od kartona, salveta, imate stvarno pregršt solucija.

SALVETE- IKEA
Jedna od ideja koju sam vidjela na internetu, a bila je i predstavljena prošle godine.
Opet ću Vam staviti sliku da vidite kako se radi, jednostavno je, a jakoo efektno.
Uvijek idem za time da ne moramo na nešto trošiti puno vremena, a da izgleda kreativno.
BROJ ZA STOL
Ako se sjećate ideje za adventski kalendar, tako možete napraviti i broj za stol ili napisati ime, to je najmanje potrebno, ali izgleda fora.
TANJURI
Možete se igrati sa različitim oblicima, kao što sam ja stavila ovaj kockasti i okrugli.
PAHULJICA NA BORU
To su kupljene pahuljice, kuglice od stiropora, mislim da je paketić od četiri komada bio u Kauflandu 7 kn.


OKVIR- IKEA
Možete napisati neki božićni citat ili poruku i nasloniti na svaki dio stola. 
Društvo će svakako primjetiti a i Vama će ostati lijepa uspomena.
Eto jedne od ideja za kreativan poklon iz ljubavi.


SVIJEĆA-IKEA
MALE KUGLICE-LIDL
POSUDICA U OBLIKU SRCA-EMMEZETA
UKRASNA VRPCA-LIDL

Izvor:Pinterest

* Probajte iskoristiti neke stvari od prošlih godina. Meni su od ove samo salvete. Ako imate bijele obične boce i u nju možete staviti borove grančice i svezati mašnu. 
* Kao što svi već znate, ideje vrve iza svakog ugla na internetu, na Vama je samo da odaberete. Osobno više volim nešto iz svoje glave, ali manje više sve bude slično, tako da učinite svoj blagdan vlastitim pečatom. 

To bi bilo to :) Male ideje za velike stvari. 

Pusa od Moje note i moj svijet.




You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images