JESENSKA BEAUTY RUTINA

10:06:00

Hello blogoljupci,

Dolaskom hladnijih dana okrećemo se intenzivnijoj njezi i brizi tijela. Zatvorena odjeća i obuća te grijanje nosi za sobom svoje nedostatke. Zato jesen iziskuje malo drugačiju njegu kao i svako godišnje doba. Ove nedjelje je predstavljam svoju jesensku beauty rutinu:

NJEGA LICA

*ZUBI- Signal White Now-Glossy Chic*
*LICE-Vichy Nutrilogie 2*
*Vichy Idealia BB krema*
*Le Petit Olivier Maslina, Aloe Vera, Vitamin D*
*Terra Naturi-Aloe Vera-pjena za čišćenje lica*

*Signal White Now-Glossy Chic*  isprobala sam testere iz časopisa i pasta mi se jako svidjela. Pomaže oko bjeline ukoliko se pridržavate svih preduvjeta - pod tim mislim manje kave, cigareta i svega što ostavlja tragove na zubima. Ima odličan okus i dugo drži svježinu.

*Vichy Idealia BB krema* mi je saveznik već duže vrijeme. Ne troši se brzo jer je otvor za doziranje uzak. Ne tražim savršeno prekrivanje, bitno mi je samo da naglasi konturu lica tako da ne izgledam blijedo. O njoj sam već dosta pisala tako da nema potrebe više od ovoga.

*Vichy Nutrologie 2* krema za lice mi je idealan saveznik u ovim jesenskim danima. Namijenjena je vrlo suhoj koži. Moja je za vrijeme jeseni i zime stvarno dosta suha i uvijek mi treba bolja njega. Brzo se upija, ne ostavlja masne tragove i obožavam je.

*Le Petit Olivier* noćna krema s uljem masline, aloe verom i vitaminom E. Nikada prije nisam koristila noćnu kremu, a pošto sam ovu dobila na isprobavanje odlučila sam dati šansu i tom dijelu njege. Moram priznati da sam zadovoljna, pogotovo sad u hladnije vrijeme gdje koža mora dobiti određenu količinu vlage i njege kako se ne bi isušila.

*Terra Naturi-Aloe Vera-pjena za čišćenje lica* pjena zkoja me definitivno oduševila. Namijenjena je osjetljivoj i normalnoj koži. Nježna je za lice, hidratizira kožu i oslobađa ju od nečistoće. Moram priznati da ju koristim već duže vrijeme i da sam prezadovoljna. Ako želite nešto povoljnije, laganije, što ne isušuje i ne zateže, ovo je pun pogodak.

NJEGA TIJELA


*KOSA- Afrodita -šampon protiv ispadanja kose od češnjaka*
*Le Petit Olivier-regenerator za masnu kosu od mirte i ružičaste gline*
*TIJELO-Balea gel protiv celulita sa kofeinom,limunom i ekstraktom bambusa*
*Aromatica- sol za kupku od lavande*
*Nivea-Protect&Shave gel za brijanje*
*Nivea Fresh powerfruit gel za tuširanje*
*Olival čarobno zlatno ulje*
*Bubchen Baby ulje sa suncokretovim uljem i shea maslacem*
Nivea Fresh flower deodorant*

*Afrodita- šampon protiv ispadanja kose sa češnjakom.* Odlučila sam isprobati ovaj šampon nakon što sam ga vidjela u videu kod blogerice "Anin svijet sitnih radosti". Ne miriše na češnjak već se osjeća miris proljeća. Šampon dolazi u velikom pakiranju od litre. Zasada nemam zamjerku, ali mora proći duže vrijeme da bih stvarno mogla reći svoje utiske. Eto na osnovi nekih stvari se treba čovjek odvažiti i na isprobavanje. Tako ćete najbolje znati što je, a što nije za Vas.

*Le Petit Olivier- regenerator za masnu kosu sa mirtom i ružičastom glinom* Pisala sam recenziju o njemu. Meni regenerator dugo traje. Ide ga malo i zasigurno ga imate duže nego šampon. Tako da ja ovaj svoj još uvijek koristim. Dobar mi je, kosa mi bude meka i nježna - zadovoljna sam. Pakiranje je od 200 ml.

*Balea- gel protiv celulita.* Ovaj sam gel spominjala već par puta. Dosta je povoljan, a dobar. Može si ga svatko priuštiti. Pomaže zaglađivanje ukoliko se pridržavate svega ostalog. Također dolazi u pakiranju od 200 ml, brzo se upija, malo hladi i svježe miriši.

*Aromatica sol za kupanje- lavanda* ima toliko prednosti koje pomažu u svakodnevnici. Kupka sa soli poboljšava cirkulaciju, opušta i smiruje. Poslije stresnog dana na poslu ili sa ljudima koji Vam ga čine, slobodno se ovako tretirajte.

*Nivea Protect&Shave gel za brijanje.* Pisala sam o njemu u ljetnoj beauty rutini. I dalje mi je favorit i ostala sam mu vjerna. Ne planiram ga mjenjati do daljnjega.

*Nivea Fresh powerfruit gel za tuširanje* Svježina, hidratacija i harmonija mirisa u jednom. Borovnice i antioksidans su sastavni dio ovog gela. Volim fresh gelove u jesen jer mi probude sva osjetila i energičnije se osjećam. U Kauflandu je bio na sniženju pa sam ga bez razmišljanja uzela. Brzo to plane kod mene.

*Olival čarobno zlatno ulje* Imala sam dva ulja, jer sam ih dobila za poklone od mame i sestre, moram priznati da ga često koristim i kada izlazim negdje osjetim se čarobno baš poput naziva ulja. Hrani kožu, miriše, njeguje i ostavlja sjaj. Pisala sam u par navrata o njemu i eto jesen je došla,a on je tu sa mnom.

*Bubchen Baby ulje sa suncokretovim uljem i shea maslacem* Kupila sam u Lidlu kada je bio tjedan poznatih brendova. Koristim ga poslije tuširanja, kombiniram nekad njega, a nekada mlijeko za tijelo. Trenutno je on u češćoj upotrebi. Meka sam, mirisna i osjetim se na bebinu nježnost. Buhtlica harmonije, svežalj sreće, kako god Vam je drago.

*Nivea Fresh flower deodorant* Iako više volim prirodnije proizvode, kupujem i one koje to nisu, privuče me miris i svježina. Nikada nisam opredjeljenja samo za jedno, osoba sam koja voli kombinirati i isprobavati tako da u svemu tome nađem harmoniju. Drži mi dugo, miriše svježe i to je sve što ću reći o njemu. 

OSTALO


*Le Petit Olivier krema za ruke-maslinovo ulje*
*Rosal lip balm Milk&Honey*
*Max Factor- Mulberry ruž za usne-685*
*Naomi Campbell-Private-toaletna voda*
*Bepanthen mast-za njegu vrlo grube, suhe kože sklone nadražajima*
*Max Factor Glossfinity 155 burgundy crush*
*Catrice Ultimate Nail Lacquer- 41 Two Million Dollar Baby*
*Maybelline Colorama 60 seconds 254*
*S.Fresh-Sexy Lips&Cheeks*
*Emanuel Ungaro-Fruit d Amour-Gold*


*Le Petit Olivier krema za ruke-maslinovo ulje* Ne izostavimo njegu ruku. Trenutno koristim navedenu. Hidratizira ruke i brzo se upija. Miris je dobar. Po pitanju toga sam vrlo jednostavna, bitno mi je da mi ruke budu nježne i da se ne lijepe.

*Rosal lip balm Milk&Honey* Kome se zna desiti da izgubi labello? E pa meni, ovo sam kupila neki dan jer sam tadašnje izgubila. Dobro mi je, samo moram jako često mazati, tako da može i bolje, ali potrošiti ću ga.

*Max Factor- Mulberry ruž za usne-685* Kao što ste vidjeli neke se stvari iz ljetne rutine pojavljuju i u jesenskoj. Ili su mi omiljene ili ih ne trošim tako puno. Prava jesenska nijansa, obožavam ga.

*Naomi Campbell-Private-toaletna voda* Presavršenaaaa je. Zaljubljena sam i baš mi paše ove jeseni. Neka moja silueta ostavlja miris snažne i romantične žene u isto vrijeme. 

*Bepanthen mast-za njegu vrlo grube, suhe kože sklone nadražajima* Nju znam koristiti kada mi se javi gruba i suha koža, te crvenilo. Imala sam nedavno problem, pa mi je brzo i uspješno otklonila.

*Max Factor Glossfinity 155 burgundy crush* Lak za nokte kojeg sam zajedno s ružem kupila na proljeće. Također ga volim koristiti i nema ga još puno. Boja mi je savršena, trajanje laka je dobro i sa svime sam zadovoljna.

*Catrice Ultimate Nail Lacquer- 41 Two Million Dollar Baby* Nedavno sam pokazala kombinaciju ovog laka sa Burgundy Crush od Max Factora. Slika je ispod. Povučem ukoso crtu sa zlatnim catrice šljokicama. Odlična manikura za jesen.


*Maybelline Colorama 60 seconds 254* Odličan je i najčešće ga koristim. Volim Nude nijanse. Neutralne su, a opet vrište svoj stil. Kod lakova mi je uvijek upitno trajanje. Jer ako dosta perete suđe i pod vodom ste, manikura zna otići još isti dan.

*S.Fresh-Sexy Lips&Cheeks*- jesen je vrijeme kada ću potrošiti ovaj proizvod. Skroz je pri kraju. Spominjala sam ga u recenzijama, favoritima i stvarno je dugotrajan i vrjedan svake kune. Jedva čekam da se S.Fresh kozmetika vrati na tržište.

*Emanuel Ungaro-Fruit d Amour-Gold* I ovaj parfem je na svojim rezervama i uživam u posljednjim čarima njegovog mirisa. Pokloni od ljubavi su uvijek najdraži. 

I posljednji su testeri od La Roche Posay kozmetike koje mi je poslala jedna draga pratiteljica bloga. Divni ste ljudi. Hvala Martina Žagar ovim putem još jednom. Malim stvarima činimo ljude oko sebe sretnima.

Kao što vidite po ovome, kod mene je standardno. Volim isprobavati, a ima i još proizvoda koje koristim, ali sam navela ono bez čega bih trenutno teško mogla. Možda sam i nešto izostavila. ..
Uglavnom, potrudila sam se prikazati Vam dio svog kozmetičkog svijeta kao i uvijek.

Pusa svima i uživajte u ovoj nedjelji.

"Moje note i moj svijet"














                                                         



You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images