MORE, NOSIM GA U DUŠI-2.DIO

03:10:00

Hello ljudi,

Vrijeme je za drugi dio posta o moru. Nažalost vratila sam se u stvarnost i umno tako da nakon ovog slijedi svakodnevnica. Obično mi treba dva, tri dana da se prešaltam jer mi uvijek bude savršeno. Kao u nekoj bajci. Mislim da nije samo meni tako i da djelimo mišljenje. Danas će u postu biti obuhvaćene fotke iz Zadra, sa Paga i Crvene stijene na Viru :)



KRENIMO:

CRVENE STIJENE:

Na kraju otoka Vira nalazi se čarolija od koje zastaje dah. Za otok Vir, mnogi kažu joooj gužva, prenaseljenost, ovo ono! Ja pobijam tu tezu. Naravno da se uvijek da naći netaknutih djelova i ako se mene pita, jedan dio otoka gotovo je u potpunosti nenaseljen. Ja se nalazim u dijelu koji je jako turistički naseljen. Vikendica kraj vikendice, pa i tamo nađem mir i tišinu koja mi treba. Svi koji to govore najčešće su boravili na napučenim plažama gdje vlada ludnica. Odavno su moje stope otkoračale od tamo. Nemam se namjeru gužvati i onda vikati, jooooj ovo je koma. Malo kamenčića i ježeva neće Vam ništa napraviti, a more je u tim djelovima kristalno čisto. Malo sam skrenula sa teme, ali sam imala potrebu to napisati. Znači Crvene stijene su netaknuti biser, ljubav na prvi pogled. Kombinacija modro-zelenog mora i crvenih stijena daje čaroliju kakvu nećete lako zaboraviti. Pustiti ću da fotografije govore za sebe:







Mogla bih staviti još milijun slika, ali pustit ću neka malo zamišljate i sami :D

ZADAR

U Zadar idem svake godine. To je top.1 destinacija koja se ne smije zaobići. Prošle godine sam spomenula i njega.  Pisati Vam neću o znamenitostima da se ne ponavljam! Danas uz pomoć GOOGLE možete naći sve što Vas zanima, a isto tako i vjerujem da je rijetko tko od Vas zaobišao ovu destinaciju.

Prebacimo se na slikice:


                                                               -Crkva Sv.Donat -

                                 -Palme i ljubavni par koji se lijepo uklopio u kadar-

                                                       -Pizza Cut- Croccante -
                                                               -Ulični umjetnici -
                                                -Zalazak Sunca-Pozdrav Suncu-

                                                                        -Posebne ulice-

Imam još slika, uspomena koje će se pregledavati još puno puta, a mi idemo dalje.

PAG

Prvi put sam posjetila grad Pag. Bila sam u Novalji i Rtini, ali na Pagu nikada. Divan mi je. Zaljubila sam se u stare uske ulice, znamenitosti i sam raspored. Jednostavno je vrijedilo vidjeti. Svi znate da je poznat po siru, a tu je i neizostavna čipka, kao i solana. Ma ne možeš bolje. Jedina zamjerka je restoran u kojem smo jeli, tj. konoba. Iskreno ni ne znam više kako se zove, ali nije me se baš dojmilo. Znači prvo su nam se obratili sa Hello. U svojoj zemlji prvo se obraćaš na svom jeziku, a zatim na drugim. Drugi promašaj je bio što je stolnjak bio pripremljen na stolu, ali ga nitko nije složio, prostreo, kako god to već zovete. Nakon toga pošto sam naručila salatu, uvidjeh da nema octa i maslinovog ulja te ostalih začina na stolu. Pitamo konobara, on uzme sa drugog stola kako bi dao nama, a onda Ines naravno primjeti da u solenci nema soli. Tražimo mi i tu sol. Dođe konobar i donese prstohvat soli u solenci. Ok, u gradu gdje postoji nedaleko solana ti nemaš soli, kojaaa ironija.Tako da žalili se nismo, ali nismo ni ostavili bakšiš. Konoba je bila puna, kao i svaka druga u gradu. Ljudi će dolaziti i odlaziti neki zadovoljniji neki malo manje. Sve u svemu sa gradom sam jako očarana. Slijede fotkice:

                                                               -Stare šarmantne kuće-
                                                     -Ulica i pogled na ručne radove-

                                                                             -Ulice-
                                                                         -i plovi morem-

                                                                   -kamene kuće i palme-
-Pag-

                                                      -Žene sa Paga marljivo stvaraju-

To bi bilo sve za ovaj divan put na more. Htjela sam podjeliti sa Vama dio fotografija sa mora. O našim mjestima dosta znate, a ponešto sam već i pisala! Nadam se da ćete uživati na ovaj nedjeljni kišan dan.

Škicnite post uz kavu :)

Pusa od "Moje note i moj  svijet"

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images