" MOJE NOTE I MOJ SVIJET" KROZ FOTOGRAFIJU!

03:54:00

"MOJE NOTE I MOJ SVIJET"

Znate da je samo ime preuzeto iz Oliverove pjesme "Još ovaj put". Razmišljala sam kako bi se mogao zvati i taj tren mi je palo napamet. Pošto sam umjetnički tip i glazba u meni budi emocije jakog intenziteta, te sve te aspekte doživljavam jako duboko s toga ni ne čudi ime.

Blog ne prate samo riječi koje izlaze iz mog uma, tu je i fotografija koju smatram savršenim zaokruženjem cjeline.  Tako da ću Vas kroz ovaj post uvesti u neke od fotografija koje možda niste vidjeli ili koje su mi bile najdraže:

PUTOVANJA:

Rovinj me zaista ostavio bez teksta, već sam puno puta rekla, ali jednostavno si ne mogu pomoći :)
                               Jedan balkon u Humu, isti ručnici se suše, sve je u tonu :)
                                  Arhitektura Poreča, fotografija je zabilježena predvečer :)
                                                         Pogled na Praglidere i Motovun :)
                                 Tog dana nebo je bilo savršeno- Hum :)
                                                  Fužine 2015 :)              
Vir 2015 :) Savršeni otok :)
                                                          Savršeno virsko ljeto :)
                                                            
NATURE:

                                       Lavanda iz maminog vrta :) Proljeće 2016.
                                             Velika Gorica, divan proljetni dan :)
                                   Pogled na Bundek ukrešen najljepšim cvijećem :)
                                     Flora Art 2016 :) Zadivljujuće :)

LIFESTYLE:

                      S.Fresh USB stick i dogodovštine vezane uz njegov dolazak= uspomene
            Ruža koju sam dobila od dragog :) Mislim da je bila jesen, ali neću tvrditi 100 %
                                          Pizza sa porilukom, piletinom i mozarellom :)
                                   Ideje za uređenje blagdanskog stola- Božić 2015.g :)
Tiramisu sa bademom u čašici, fotkano u ljeto 2015 :)  
                                   Pavlova od šumskog voća, svibanj 2016 :)
                      Haljina iz Diademe koju smo kupili u West Gateu u zadnjih 10 min
                      prije zatvaranja- definitivno uspomene, a i spremanje za vjenčanje :)
                       Moje omiljene ljetne salate su one sa piletinom i povrćem :)
                                                       Naš prvi zajednički Božić u stanu :D

Pripremila sam nešto što možda netko tko nije od početka pratio blog vidi ili neke neobjavljene fotografije. Čisto radi inspiracije. Slušajući muziku i prelistavajući blogouspomene dobivam i jasnu sliku kako je to sve izgledalo.

U sljedećem postu Vas očekuje "Ljetna beuty rutina"

Šaljem Vam veliki ljetni poljubac!

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images