ZIAJA KOZMETIKA

04:36:00

Hello dragi ljudi!

Čitamo se opet nakon dva tjedna :) Jedva sam čekala prvi nalet inspiracije kako bih tipkala. U zadnje vrijeme moram priznati da sam u isprobavanju kozmetike, sve ono što sam kupila dobilo je priliku ugledati svjetlo dana kroz recenziju. Realno je da žena kad zapne u dm-u ne možeš je samo tako izvući van. Ja osobno ispregledam sve. U glavi vrtim listu želja za sljedeći put. Zadnjih par puta su mi došli popusti poštom za zdravu kozmetiku i za Aussie šampon pa sam iskoritsila priliku. Većinom kupujem ono što mi zaista treba, ali kao i svaka žena nađe se nešto što baš sad moram imati, hahah :)

Danas pišem o Ziaja kozmetici, tj o dva proizvoda iz njihove linije. Krenimo u svijet kozmetike:



ZIAJA MICELARNA VODA ZA OSJETLJIVU KOŽU

Moram priznati da mi je jedna od dražih koju sam probala. Zbog osjetljivosti kože bitno mi je da ne iritira i da nema parabena, alkohola i parfema. Otopina učinkovito i nježno čisti kožu te uklanja make up. Omekšava epidermu kože i sadrži samo esencijalne sastojke . Proizvod je hipoalergen te ne sadrži parabene, silikone, mineralna ulja i parfeme.

 Boćica dolazi u pakiranju od 200 ml. Obla je te je plavkaste boje, pa odaje dojam kako je i vodica plava. Mene podsjeća na more, odmah bi uronila. Malo šale, ali valjda kako nam se ljeto bliži plivanje u moru mi je postalo stalni stanovnik misli. Na vrhu je bijeli poklopac na kojemu ima rupica za doziranje. Ona nije preširoka, pa Vam se neće razljevati. Iako su micelarne vode namjenje za skidanje make upa, ja više koristim kao zamjenu za tonik. Pošto znate da se šminka i ja susrećemo vrlo malo. Na maskaru imam alergiju, kao i na olovke, nešto od sastojaka mi neodgovara, niti jedna koju sam dosad probala. A hvala Bogu imam dobar ten tako da :) Poanta je toga da ja možda nisam mjerodavana diskutirati o tome koliko proizvod uspješno ukloni šminku. Ono malo šminke i što sam stavljala, meni je uklonilo. Sa moje perspektive proizvod je dobar i za moje potrebe odlično služi.

Svakako bih ga preporučila onima sa suhom i osjetljivom kožom.

PROIZVODI:Ziaja Ltd, Gdansk Poljska

INGREDIENTS: 

 



LOSION ZA TIJELO NA BAZI ARGANOVOG ULJA

Ako tražite dobar losion za suhu kožu, ovo je moja preporuka. Svi već manje više znamo blagodati Arganovog ulja na kosu i kožu. Ovaj losion nježno podmazuje i zaglađuje jako suhu i dehidriranu kožu. Dosta dobro se upija i povećava razinu vlage do 35% Održava prirodnu ravnotežu hidrolipidnog sloja epiderme.

Pakiranje je od 400 ml. Boćica je obla, bijele je boje i na pumpicu je. Znači samim time je doziranje praktično. Nanesite na kožu i umasirajte. Miris će Vas očarati, a koža će biti njegujuća. Jedino što mi se nekada zna desiti sa losionima na pumpicu da se zgusnu i onda dolje ostane dosta na dnu. E sad neću tvrditi čija je pogreška tako da. Ako imate iskustva s tim slobodno pišite.

Većinu proizvoda kupujem u dm-u. Navikla sam, nikada nisam bila razočarana, a i svijet pogodnosti dodatno ide u prilog. Vjerujem da Ziaja kozmetiku možete pronaći u svim drogerijama. 

PROIZVODI: Ziaja Ltd., Gdansk, Poljska 

INGREDIENTS:





Kada smo već kod recenzija, znala sam diskutirati o tome koliko je to mjerodavno. Ljudi znaju imati pogrdne i ružne komentare,ako kupe preporučeni proizvod i ne valja im. Otpočetka želim razjasniti taj fenomen. Proizvod je tu da bi ga isprobali, ovisno o vlastitom ukusu. Proizvodi koje navodim su čista preporuka na temelju mojih iskustava. Ona izrećica kako je svatko individua samo za sebe, vrijedi i kod odgovarajuće kozmetike. Ja imam alergiju na maskare, ti nemaš, tebi neki proizvod ostavlja mrlje meni ne. Postoje osobe kojima je bitan miris, meni je bitniji što prirodniji sastav. Tako da recenzije su u suštini sugestije. Ako si nešto isprobao na moju preporuku ili tuđu i ne valja ti, nemoj biti otrovni strjelac. Razmisli malo o tome da moja i tvoja koža imaju različitu epidermu, tkivo, prokrvljenost itd. Cilj je toga da preporukama isprobavamo dok ne nađemo odgovarajuću formulu za svoju njegu. Osobno nisam imala iskustva sa ružnim komentarima ali prateći druge shvatila sam da se želim dotaknuti te teme. Naravno ne prozivam nikoga, komentari su poželjni ali napisani na normalan način. :)

Uživajte mi u proljeću puni poleta i energije. Sa pozitivom u glavi i osmjehom na licu koračamo dalje :)

Vaša Ines

"Moje note i moj svijet"


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images