1. ROĐENDAN BLOGA :)

09:21:00

Prvi dan svibnja je. Onaj u povijesnom kalendaru koji označava praznik rada. Za mene je to početak najljepšeg mjeseca u godini. U svibnju sam rođena. To je vrijeme kada je proljeće u punom jeku Mirisi svježe pokošene trave i cvijeća, terase pune veselih ljudi koji međusobno djele čaroban napitak zvan kava, Sunce nas milo grije, ali opet ne i previše. Sve nas jednostavno tjera da živimo svoje snove na energičnoj razini. 
Danas je malo drugačija slika. Vrijeme se poremetilo, klimatske su promjene, mrazovi uništavaju poljoprivredu, ljudi izlaze na ulice prosvjedujući. Bez obzira na sve, ne treba se predavati.
Treba znati uživati u malim stvarima. Upijte zrake Sunca, prizor leptira koji slijeće na cvijet, ljubav koju Vam netko poklanja, kavu koju pijete sa najbližim osobama, sve upijte, sve pozitivno.
Tako stvarate štit, stvarate svoj hedonizam, svoju zraku Sunca na ovoj Zemlji. Ja upijam sve, apsolutno sve.

Danas upijam činjenicu da je prošla godina dana kako sam pokrenula ovaj blog. Godina dana postova, fotografija, pozitive. Godina dana osobnog rasta i razvoja, radosti i ljubavi. Ponosna sam, sretna sam. Možda nije ništa posebno, ali meni je sve. U vrijeme kada mi je bilo jako teško tipkala sam, rasla u mislima, rasla u duši, sazrijevala, rasla u svakoom smislu. Zaljevala sam svoju dušu, nastojala sam razveseliti i Vas. Ne znam koliko sam uspješna u tome, ali trud je uvijek bio iskren. Spontanost je bila moja prijateljica, a um moj saveznik. Kako da ne budem SRETNAAAAA, kako da ne budeem ZAHVALNAA??? 

Nisam sve napravila onako kako sam zamislila, neke stvari su mi promakle, nekad je bilo i blokade, onda nisam ni pisala,bolje to nego da stavljam slova koja nemaju srce i dušu. Nekada me čitate manje, nekada više, jasno mi je to. To je svakodnevnica, to je naš način, to je život. Bilo je i pogrešaka, biti će ih još. Pokušavam ih ispraviti, ali ne živim za savršenost. Pokazujem emociju bez pakiranja. Ne uljepšavam ništa u omote i ne nastojim sakriti. 

Tako ćemo i dalje, samo sa još više truda. Blog je tu kako bi izvukao što više od nas, on je tu kako bi nas približio ciljevima, udružio se u velikim stvarima, čestitao male stvari, mislima taknuo, riječima izrazio, a fotografijama prikazao ljepotu življenja.

Neću pisati o novim idejama. One će doći spontano. Dobivenu inspiraciju realizirati ću na blogu i podjeliti sa Vama, a nadam se i Vi sa mnom, neka svoja mišljenja.

Danas također upijam činjenicu da sam napravila svoju prvu Pavlovu. Sretna sam zbog toga, to su te sitnice, to su te čestice čarolije. Uz popodnevnu kavu ili čaj, djelim sa Vama komad torte. 

Pošto mi je ovaj mjesec i pravi rođendan biti će nekih sitnih nagradnih igrica kako bi nekome uljepšali dan. 

Pišite mi, veselila bih se jako Vašim snovima, željama, svakodnevnici. Djelimo zajedno mir i sreću. Podržavajmo jedni druge, rastimo skupa kao najljepši cvjetovi proljeća

Puno pusa od Ines :)





You Might Also Like

2 komentari

  1. Sretan rođendan blogu i vlasnici!
    Želim ti još puno inspiracije i lijepoga u životu koje će se reflektirati na ove stranice te privući još čitateljica!
    Jelena (IG:the story factory)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images