URADI SAM-VALENTINOVO!

01:22:00


Za mene je Valentinovo cijele godine i ne smatram da je to otrcano. Ljubav nastojim izraziti i iskazati u trenutcima kada je to najpotrebnije, a to je svakodnevno kroz neka mala djela i riječi. I nisam zbog toga mrzitelj Valentinova. Volim ga, jer si tad možemo dati oduška za pokzivanje srčeka, kreativno stvaranje, spremanje slastica i svega što vrišti " Valentinovo je". Po meni je to svakodnevni iskaz ljubavi, ali uz poneku slatku sitnicu koju ne kupujemo ili pokazujemo svaki dan.

Ja sam Vam danas uz prvu jutarnju kavu pripremila post uradi sam. Mnogi su pisali postove o tome što kupiti ili darovati, ja ću to prepustiti Vama i literaturi koja se već nalazi na internetu i pustiti Vas da se možda izrazite kreativno. 

Zašto kreativno???
Ispunjava dom toplinom i ljubavlju, povezuje Vas sa partnerom ili ljudima s kojima možda dočekujete Valentinovo, te Vas oplemenjuje dobrim raspoloženjem i zabavom, a toga nikad dosta.
 Pa krenimo:

1. STAKLENKA SA LUĆICOM

Ista verzija kao za Božić, ali u romantičnom štihu. Ova verzija pokazuje ljubav u prostoriji, ali opet nije previše sladunjava. Napravite 3,4 komada i poslažite po prostoriji u kojoj ćete boraviti tu večer ili dan. Ne mora to biti sa boljom polovicom, možda ćete imati kakav tulum ili okupljanje društva. Sve u svemu, budite orginalni. 

POTREBAN PRIBOR: -staklena teglica
                                       - ukrasna vrpca
                                       - škare
                                       - konop
                                       - karton crveni i u nekoj drugoj boji po želji
                                       - lućica
                                       - vata
POSTUPAK: Uzmite teglicu, oko nje zavežite vrpcu sa mašnom, unutra umetnite vatu, na nju okrugli karton malo većeg promjera od lućice i lućicu. Kad ste to napravili možete oko konopa zavezati srce ili nešto drugo. Sve je po Vašoj želji. Također i materijal koji ćete koristiti. Upalite svijeću i uživajte u romantici.


2. PAKIRANJE POKLONA NA KREATIVAN NAČIN

Također sam sličnu verziju radila za Božić. Jednostavno, brzo i slatko. Ja sam uzela bijeli škarnicl, zaljepila ga na pola, sa srcem koje sam izrezala. Na njemu sam napisala love. Uzela sam dvije kvaćice bež boje, kroz konop provukla kartončić na kojem sam napisala ime i objesila. Omot odaje pažnju, ljubav i orginalnost koju poklanjate.



3. LOVE NATPIS ZA ZID

Ako pripremate neku večeru, ručak, tulum ili domjenak na zid možete objesiti orginalan natpis koji ste sami izradili. Moj natpis je u retro stilu i divno će pristajati svakoj prostoriji. Uzela sam kockaste kartone sa retro uzorkom, izrezala srca i natpis love te sve zaljepila. Izbušila sam rupe, provukla konop, zavezala ga i sve je bilo spremno. 5 min posla, a sve izgleda vrlo efektno. Možete koristiti kartone kakve god želite :D



Odlučite li se za ovakvu vrstu kreativnosti ili ne želim da provedete Valentinovo i nedjelju u krugu voljenih :)

Do sljedećeg čitanja "Moje note i moj svijet" Vam šalje veliki sunčani zagrljaj :)


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images