PREKRETNICA

09:54:00

Dragi moji ljudi,

Prolazim kroz onaj period kada mi hitno treba prekretnica. Promjena u životu ne dođe preko noći, ona zahtijeva više od razbacanih misli koje se roje po glavi. Razmišljam o stvarima koje bi promjenila u svom životu, kako bih si olakšala i unaprjedila rutinu. Dosta toga radim organizirano, ali kao kod svakog čovjeka ima i stvari u kojima griješim. Primjećujem nezadovoljstvo i to me počinje gušiti. Da ne duljimo, odlučila sam preuzeti stvari u svoje ruke. Vi ćete biti dio moje male avanturice jer volim izazove. :)



To će se odigrati na ovaj način:

1.Neću više biti lakovjerna niti popustljiva prema određenim  ljudima, jer mi je dosta pustih obećanja i isprika. Moja je pogreška što prema nekim stvarima postupim suviše pozitivno. Nakon dugo vremena i razmišljanja došla sam do zaključka da određene ljude ne mogu promjeniti, promjeniti ću sebe, jer od tud sve počinje. Moje vrijeme je dragocijeno i vrijedno poštovanja kao i kod drugih ljudi. Uvijek sam ljubazna i spremna pomoći, ali za određene postupke postoje granice.

2.Određujem termin za postove na blogu, a odvijati će se prema sljedećem rasporedu:
UTORAK, SRIJEDA I NEDJELJA! Biti će preglednije i bolje. Utorkom i srijedom će biti obuhvaćene različite teme kao što su: kozmetika, hrana, kreativa, gostovanja i ostalo. Nedjelja će biti rezervirana za životne postove i inspirirajuće knjige.

3.Okušati ću se u nekim stvarima u kojima se dosad nisam usudila i pomicati svoje granice dalje. Poraditi ću na svom zdravlju, kao kreativno izražavanje i mnoge druge stvari.

5. Posvetit ću pažnju i receptima na blogu jer sam taj dio malo zanemarila.

Ajmo reći da su to prednovogodišnje odluke, koje stupaju na snagu sad. Ponekad se trebamo usmjeriti na njih kako bi mogli ispraviti ono što nas koči u napredovanju. Smjernice koje sam donjela, želim uvrstiti u svoju rutinu kako bih poboljšala ovaj blog i vrijeme koje poklanjam tom čudesnom pothvatu. Pišem i vodim ga sa toliko ljubavi i srca, da ponekad emotivno doživljavam propuste i pogreške kada ih primjetim.

Vaš je zadatak sljedeći. Ako me pratite i suosjećate se, podjelite sa mnom neku odluku koju želite provesti u djelo :) Da Vas čujem, znam da Vas ima, uzvratite mi virtualno ;)

Do sljedećeg posta, koji će biti sutra pozdravljam Vas i želim da uživate u svakom trenutku :)
 


You Might Also Like

4 komentari

  1. Bravo za nove odluke i želim ti da ih sve ostvariš kako bi u svakodnevnom životu bila što zadovoljnija :D

    Ja zadnjih par dana također razmišljam u pravcu nekih stvari koje moram mijenjati i najvažnija odluka mi je da svu snagu stavljam u Forever, your teddy bear projekt, čak pod cijenu da blog počne patiti jer mi je taj mali projekt apsolutni prioritet, što sam ponekad blesavo znala zaboraviti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, najbitnije si je odrediti trenutne prioritete inače se gubimo u moru odluka i pokušaja balansiranja par stvari istodobno :D Hvala ti, i ja želim tebi :D

      Izbriši
  2. Bravo! Zelim ti da istrajes u svemu sto si zamislila. Takodje intenzivno razmisljam o `okretanju novog lista` na skoro svim poljima. Imam osecaj da mi je to zaista potrebno. Videcemo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti :) Želim i tebi uspješan početak nekih novih izazova i planova, ponekad nam je potrebno osvježenje :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images