CIPELICE LUTALICE :)

10:50:00

Za svako godišnje doba imamo jedne cipelice lutalice s kojima ostavljamo tragove. One su naš vjerni pratioc u svim izazovima koje nosi vrijeme i uz mnoge outfite s kojima ćemo ponosno izaći na ulice. Ove godine moj odabir su "vintage" cipele.Nije svatko ljubaitelj takvih cipela, ali definitivno su moj favorit. Inače kad nešto odlučim kupiti ne obazirem se na to što neko voli, ne voli, misli ili želi! Bitno je što volim ja, jer ja to nosim. Već par godina za redom imaju takve cipele, ali ja sam se na njih odlučila baš sad, jer smatram da je vrijeme da ih moje noge prošetaju :) Znate kako se kaže, za sve postoji vrijeme i mjesto.

Kupila sam ih u Deichmannu za 150 kn i više sam nego zadovoljna. Dosta dugo već kupujem obuću tamo i moram priznati da su mi kvalitetne. Jedne štikle već imam 8 godina. I još se daju nositi. Ima ljudi koji nisu zadovoljni, ali kod mene to nije slučaj.





Nosive su uz suknje, haljine, traperice, kombinezone i mnoge druge outfite.

Gležnjače su crne:
  • Potpetica: 2,5 cm
  • Boja: crna
  • Vanjski potplat: Ostalo
  • Gornjište: PU
  • Unutarnji materijal: Tekstil
  • Marka: Graceland :)
Još neki od modela iz Deichmann kolekcije za jesen 2015 godine koji se meni sviđaju :)





 Toliko o cipelicama. Voli te ih, lutajte u njima, laštite ih i ponosno nosite :)
Zanima me imate li Vi omiljenu obuću ove jeseni s kojom ćete ostavljati tragove kroz šuštavo lišće i maglovite ulice? Ako da, postajte slikicu :)

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images