POČETAK NAJLJEPŠEG MJESECA U GODINI :)

10:05:00

Službeno je započeo za mene najljepši mjesec u godini. Svibanj je dobio ime po biljci (svib)a koja ima bijele cvjetove. Sve u njemu upućuje da je proljeće na samom vrhuncu. Doziva nas da idemo van, van, van i samo vannnn. Za mene je poseban jer mi je rođendan. 13.5, e da nekad pada i na petak baaaaaaaahahah. Inače to mi je gotovo uvijek sretan dan. No dobro ajmo mi dalje. Ove godine imam 5. godina mature, ajmeeee kako to vrijeme brzo prolazii. Baš me zanima kako će to ispasti. Nekako se čovjek zapita kad ide na takva okupljanja. U današnje vrijeme svi gledaju novac, izgled, uspjeh i sve te površne stvari. Svi se jedni s drugima natjeću i upliću u živote. Ali dobro, moj cilj je ići vidjeti drage ljude, naplesati se i otići sa osmijehom kući. Doći će mi curke s faksa na rođkas i to mi je srcu jako drago jer ih vidim dva puta godišnje. Iako sam morala prekinuti studij trenutno zbog nekih nedaća, uspjele smo ostati jako dobre. Normalni, pošteni i dubokoumni ljudi se ne nalaze svugdje, zato ih treba čuvati. I daaa provesti ću vikend sa jakooooo dragom prijateljicom s kojom se isto ne uspjevam jako često vidjeti. Viva la vida, oleeeeeeeee. Što se tiče praznika rada srce mi je ispunjeno jer ga provodim s obitelji i na okupu, iako mi fali moj stan i moj život. Nas četvero je rijetko zajedno i to su neprocjenjivi trenutci. Fino sam se najela, tradicionalnog  prvomajskog roštilja i pogledala film: " Chef" sa svojima. Film mi je predobar, o kuhanju je. Toliko je poticajan i strastven da vam ga preporučam. S obzirom da obožavam kuhanje i da će i to biti dio bloga moram reći da sam bila uzbuđena.  Uskoro će recepti za moj desert, sendvič s pećenom piletinom, umakom od kadulje i bosiljka, rajčicom, sirom i matovilcem. Mmmmmmmmm gurmnski fino. Nadam se da se lijepo provodite, uživate sa svojima ili s nekim društvom i uživateeeeeee :) Uglavnom pratite, sherajte, volite, ljubite, a ja se odoh bacit na kolačiće od bijele i mlječne čokolade sa narančom. :)


You Might Also Like

2 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images