"NINI ČESTITKE" EDITORIAL "ROYAL BRIDE" KOLEKCIJE

02:30:00

Ne tako davno, samo prije dva dana održan je još jedan od kreativnih editoriala za moju kolekciju. "Royal bride" je kolekcija koja je namjenjena za vjenčanja. U zraku se osjeti sezona. Čujemo s vremena na vrijeme kako auti trube, vidimo svečanosti ispred Crkve kad prolazimo, slike na facebooku, a i sami smo pozvani na neke od njih.
Svoje sam kolekcije odlučila prikazati kroz vintage editoriale i to je 3. u nizu.
Prvi je bio prije Uskrsa i sva uzbuđena sam išla fotografirati. Ideja je došla jedne večeri u krevetu. Željela sam ljudima koji prate moju stranicu dočarati ljubav i umijeće koje uložim stvarajući kolekciju, a naravno i odvesti ih na putovanje u čudesan interijer.
Mislim da sam uspjela zadovoljiti obje strane medalje.
Da bi zadržao pozornost na društvenim mrežama moraš stalno izbacivati nešto novo i drugačije. Mislim da će sljedeći editorial biti prikazan u prirodi.
Ideje ne izostaju, samo se treba zaigrati i pretvoriti ih u djelo.
Kad snimam ja obogaćujem samu sebe. To je izvor sreće, mašte, volje i novih ideja.
U svakom slučaju šta god radili djete u sebi valja zadržati. Ono što voliš i što te čini trebaš napraviti bez obzira na druge. To je nekakva inekcija rasta i razvoja.
Činjenica da smo taj dan učinili sve, a opet ništa nasprem onoga što tek trebamo u budućnosti je izvanredna stvar.
PONUDA
U ponudi su čestitke i kutijice za vjenčanja, a uskoro se spremam i na pozivnice.
Čestitke mogu biti i personalizirane, a i odabrane iz postojeće kolekcije. Detalji su velika stvar, pa ih ja tako pomno biram za svaku čestitku i unosim dašak glamura. Kutijice su dostupne za zaručničko prstenje, ali i nekakav nakit. Sve je stvar osobnog odabira i mašte.
Akcija 2+1 gratis je sastavni dio velike sezone, pa tako i ovim putem pozivam ljude da je iskoriste, jer sam sigurna da mnogima od vas treba maštovita, kreativna i unikatna čestitka ili kutijica :)

EDITORIAL-FOTOGALERIJA

Čestitke iz kolekcije i dekoracija prigodna za vjenčanje :)
Kutijice za zaručničko ili vjenčano prstenje :)
Vintage dekoracija za vjenčanja, s kutijicama :)
Prvi editorial prije Uskrsa :)
Drugi editorial je nastao prije mjesec dana :)

Zavirite u svijet Nini Čestitke i odaberite nešto za sebe ili samo uživajte u novim stvarima i stvaranju zajedno sa mnom :) Pozivam vas također da sudjelujete u aktualnoj nagradnoj igri "Royal bride" kolekcijekoja traje do 25. svibnja 2015.g
https://www.facebook.com/pages/Nini-%C4%8Cestitke/196190357238481?ref=hl




You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images