BEZ TORTE ROĐENDAN NIJE TO ŠTO JE :)

12:49:00

Hello :) Nisam mogla dočekati da vam se javim u starijem izdanju. 24 je nastupila i osjećam se divno hahah! Iako godine brzo prolaze svaka donosi nešto posebno i dragocjeno.Mogu reći da sam jučerašnji dan prekrasno provela i uživala u svakom trenutku. Kako se i kaže sreća se nalazi u sitnicama. E za mene je to od neprocjenjive vrijednosti. Moji su došli na ručak, malo sam ih vidjela i bili su kratko. Ponosno kao sam svoj majstor uživam u kuhinji i svemu bez da me netko ometa. Nakon toga je dragi dovezao dragu prijateljicu kad je išao s posla i uživali smo. Napričali smo se, nasmijali, pofotkali, papali tortu i to je to. Jednostavno i savršeno.
Tortu sam radila s užitkom po svom receptu. Biskvit pretežito radim od jedne torte s višnjama. Jako je jednostavan, sočan i fin i lijepo se uklapa s okusom vanilije.
Sa zadovoljstvom predstavljam jučerašnju atrakciju dana:

ČOKO- MOKO-PUDING TORTA

Čoko-moko naziv dolazi iz mog djetinjstva, tako sam zvala dukatov puding sa šlagom. Bio je to desert mog djetinjstva i ova torta me podsjeća na to. Eto sad znate od kud naziv pa idemo dalje.

BISKVIT

SASTOJCI:
                    5 JAJA
                    120 G ŠEĆERA
                    1 VANILIN ŠEĆER
                    POLA PRAŠKA ZA PECIVO
                    50 G OŠTROG BRAŠNA
                    40 G KAKA
                    150 MIL MLIJEKA

POSTUPAK: Žumanjke, šećer i vanilin šećer pjenasto izradite ručnim mikserom. Umiješajte brašno pomiješano sa praškom za pecivo i kakaom, a zatim i mlijeko. Nakon toga u smjesu lagano umješate čvrtsi snijeg od bjelanjaka.
Podjelite smjesu u dva djela i obložite papirom za pečenje. Narav
no preporuča se u okruglim kalupima promjera oko 26 cm.
Stavite peći na 180 C oko 15 min.

KREMA

SASTOJCI:
                    DVIJE ŽLICE LINO LADE
                    2 CHOCO LOCO PUDINGA
                    DOLCELA KREMA OD VANILIJE ZA KOLAČE
                    500 MIL MLIJEKA
                    2 ŠLAG KREME OD VANILIJE
                  
POSTUPAK:Kada se biskvit ohladi premažite ga lino ladom i sa choco loco pudinzima. Nakon toga ide dolcelina krema od vanilije i drugi dio biskvita. Krema se miksa prema uputama sa 500 mil mlijeka 2-3 min.

Tortu ukrasite sa dvije vrećice šlag kreme od vanilije. Da bi vam bile čvršće dodajte šlag fix.
Prprema je jako jednostavna i torta je brzo gotova, a za preste je polizati.
Choco loco puding dajte tu svježinu i hladnoću i zbog toga torta nije teška :)


Nadam se da ćete probati. :)

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images